Urejeno  računovodstvo je temelj vsakega uspešnega podjetja

Deli novico s tvojimi prijatelji

Hiter tempo življenja od nas zahteva, da čim bolj optimalno organiziramo tako delovni kot prosti čas. Pri lažjemu jadranju skozi kaotične dneve so nam v veliko pomoč  razne aplikacije, računalniški programi s katerimi hitreje opravimo določeno storitev, hitre blagajne,…Našteti pripomočki digitalne dobe so vsekakor olajšali delo marsikomu, ostajajo pa storitve, kjer je človeški faktor ključnega pomena. To absolutno velja za računovodstvo.

Računovodstvo namreč ni le knjiženje faktur in izdelava letnih bilanc. Kot pravi Tatjana Magdalenić, davčna svetovalka iz podjetja BMD Optima d.o.o.: »Čeprav obstajajo dobri računovodski programi, ki omogočajo podjetniku enostavno vodenje podjetja od izdaje računov do oddaje bilanc, je dober računovodja boljša naložba. Poleg tega, da sledi zakonodaji, ki zna biti zelo zakomplicirana in se pogosto spreminja, je dober računovodja tisti, ki prvi ugotovi kaj napovedujejo poslovne številke, opozori na težave in predlaga najboljše možne rešitve. Dober računovodja v sodelovanju z davčnim svetovalcem zagotovi optimalno obdavčitev.«

Kljub temu se številni odločijo, da bodo urejali papirje sami. »Prepričani so namreč, da imajo dovolj znanja in kompetenc, ter da se bodo tako izognili, po njihovem mnenju nepotrebnim stroškom, ki jih prinaša računovodski servis. Potem pa se zgodi, da ugotovijo, da temu ni tako. Velikokrat se je že zgodilo, da so potrkali na naša vrata, ko je bilo žal že prepozno in so zato morali plačati globo, ki bi se ji sicer lahko izognili.«

Tatjana Magdalenić, ki se že 25 let ukvarja z davčnim svetovanjem, poudarja, da je pri ustanovitvi podjetja zelo pomembna izbira prave pravne statusne oblike: »Zaradi davčne optimizacije ali drugače povedano, da podjetnik plača čim manj davkov.«

Na dogodku, ki ga je organiziral Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske v sodelovanju z Agencijo SPIRIT, je Jure Džampo, Poslovne rešitve in trgovina POREGO, izpostavil tudi najpogostejše napake, ki jih delajo nekateri podjetniki: »Pri d.o.o.-jih je to zmotno razmišljanje o razpolaganju z denarjem. Po principu: moj d.o.o., moj denar. Pogosto se meša pojma davčni zavezanec in zavezanec za d.d.v. ali se napačno tolmači stroške. Ne postavijo si vprašanja ali je potreben strošek za opravljanje pridobitne dejavnosti. In še bi lahko našteval.«

Računovodja bo za vas izdelal finančne in stroškovne analize poslovanja vašega podjetja ali organizacije, naredil bilanco stanja, davčni obračun, vpis v poslovno knjigo, obračun plač vaših zaposlenih ter omogočil poslovanje skladno z zakonodajo.