Deli novico s tvojimi prijatelji

Celovita oglaševalska kampanja na domačem trgu: Nazaj v Portorož in Piran

 

Turistično združenje Portorož je pripravilo celovito oglaševalsko kampanjo na domačem trgu, s katero bo pozvalo vse Slovence, naj dopustujejo v Portorožu in Piranu. Destinacija aktivno sodeluje tudi v akciji slovenske turistične organizacije Moja Slovenija. Upajo, da bodo kmalu lahko pričeli nagovarjati tudi tuje turiste.

 

Ni skrivnost, da letošnja turistična sezona predstavlja za vse zaposlene v turizmu velik izziv, zato so se na destinaciji Portorož & Piran v sodelovanju s turističnim gospodarstvom in Občino Piran odločili, da pripravijo celovito oglaševalsko kampanjo na domačem trgu. Na Turističnem združenju Portorož so se odzvali bliskovito in v dobrem tednu dni pripravili ter tudi že zagnali kampanjo z naslovom Nazaj v Portorož in Piran. Glavni poudarek je na televizijskih oglasih, ki so se pričeli vrteti na vseh pomembnejših slovenskih TV postajah včeraj, 26. maja. Kampanja, s katero bodo povabili prebivalce Slovenije k oddihu v Portorožu in Piranu, odkrivanju skritih kotičkov ter novih doživetij, pa bo trajala še vse do konca avgusta.

 

Projekt so danes v Portorožu predstavili župan Občine Piran Đenio Zadković, direktor Turističnega združenja Portorož mag. Igor Novel in direktorica agencije April 8 Urša Mivšek Sitar.

 

Župan Občine Piran je pozdravil projekt: »Veseli me, da smo zbrali moči in pripravili tako udarno kampanjo na domačem trgu, saj turistično gospodarstvo zdaj potrebuje pomoč. Dobra epidemiološka slika naše države in še posebej naše občine bo odlično sporočilo za vse goste, ki nas bodo želeli obiskati.«

»Domače goste vabimo, naj dopustujejo pri nas kot nekoč, ampak še bolje. Povabili jih bomo, da porabijo turistične bone pri nas, hkrati bomo z upoštevanjem priporočil naredili vse, da se bodo tako gosti kot tudi domače prebivalstvo pri nas počutili varno,« je dodal mag. Igor Novel.

 

Odločili so se, da zgodbo kampanje zavijejo v nostalgična čustva. Kreativno zasnovo kampanje so pripravili v sodelovanju z agencijo April 8, direktorica Urša Mivšek Sitar je povedala: »Glavni akter kampanje je rdeči fičko, ki pri gledalcih vzbudi spomin na čase, ko so z družino in prijatelji preživljali poletja ob slovenski obali. Uvodni, črno-beli del TV oglasa prikazuje pakiranje tipične slovenske družine v fička, do vrha naloženega s prtljago, živžav v avtu, dolge ure vožnje do Črnega Kala in nestrpno pričakovanje trenutka, ko smo prvič uzrli morje.«

 

Cilj tega dela je ponovno obuditi pričakovanje počitnic iz otroštva, spomine, veselje in občutek varnosti. Zgodba se iz preteklosti hitro preseli v barvito sedanjost, kjer ugotovimo, da destinacija danes obiskovalcem ponuja veliko novih doživetij za vse okuse, od pešpoti s čudovitimi razgledi, do lova na tartufe, pokušin vina in  oljčnega olja na domačijah v zaledju ter velnesa sredi solin. Zdaj je čas, da na novo odkrijemo domači Portorož in Piran, saj destinacija danes ponuja danes veliko več, kot je včasih. Uporaba besedila Zdaj je čas kot dodatnega nagovora v oglasih predstavlja tudi približevanje in podporo kampanji Slovenske turistične organizacije Moja Slovenija.

 

Kampanja vključuje oglase na vseh pomembnejših slovenskih TV postajah radiu, spletu in zunanjih površinah, podprta pa bo tudi z vsebinami na pristajalnih straneh, na portalu www.portoroz.si in na družbenih omrežjih destinacije. Rdeči fičko pa bo obiskal tudi nekatere večje slovenske kraje, kjer bodo hostese in hostesniki z nagradno igro mimoidoče vabili v Portorož in Piran.

 

Slovenski gostje so lani v vsem letu ustvarili približno 30 % vseh prenočitev v občini Piran, v poletnih mesecih pa približno četrtino. Lani je tako na destinaciji v treh poletnih mesecih prenočilo 75.000 domačih gostov. Ocenjujejo, da bi lahko s pomočjo oglaševalske kampanje letos to številko podvojili.

 

K sodelovanju z deljenjem spletnih vsebin bodo pozvali tudi ostale soustvarjalce turizma na destinaciji, s čimer bodo še hitreje privabili domače goste. Vrednost kampanje na domačem trgu znaša približno 100.000 evrov, del stroškov pa bodo pokrili iz razpisa STO.

 width=

Destinacija Portorož & Piran aktivno sodeluje tudi v akciji Moja Slovenija

 

Turistično združenje Portorož se je aktivno vključilo tudi v kampanjo Slovenske turistične organizacije Moja Slovenija. STO namreč v sodelovanju z gospodarstvom, destinacijami, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji in drugimi institucijami izvaja vseslovensko komunikacijsko kampanjo Moja Slovenija z namenom spodbujanja prebivalcev Slovenije, da dopustujejo doma, raziskujejo Slovenijo in delijo svoja doživetja. Turistično združenje Portorož je pozvalo različne ambasadorje destinacije, ki so v obliki videa povabili prebivalce Slovenije na počitnice v Portorož in Piran. Do danes so pridobili že deset simpatičnih videov, med drugim sodelujejo Slavko Ivančič, Iztok Gustinčič ter jadralki Tina Mrak in Veronika Macarol pa tudi različni lokalni ponudniki, turistični vodniki in drugi prepoznavni predstavniki destinacije. Videi bodo objavljeni na komunikacijskih kanalih Feel Slovenia, delili pa jih bodo tudi na profilu Portorož & Piran.

 

 

Kmalu bodo pričeli nagovarjati tudi tuje turiste

 

Turistično združenje Portorož bo letos izvedlo tudi digitalno kampanjo na tujih trgih. Kampanja bo zajemala oglase v spletnih medijih, ki bodo časovno usklajeni z epidemiološko situacijo in odpiranjem meja na primarnih trgih. Najprej nameravajo pričeti komunicirati v Avstriji in Nemčiji. Sredstva za kampanjo bodo v celoti pridobili iz razpisa STO.

 

Foto: Katja Jemec