Nalaganje

Vnesite za iskanje

HOTELI IN TURISTIČNI BONI

 

Turistične dejavnosti so med karanteno popolnoma zamrle. Vlada je sicer sprostila protikorona ukrepe in dovolila odprtje večjih hotelov (nad 30 sob) že s 1. junijem. Vendar skoraj v nobenem hotelu niso bili pripravljeni na odprtje že takrat, povečini so se odpirali kasneje. Mi smo preverili, kateri hoteli so že odprti in kakšni so novi higienski protokoli v njih. Prav tako smo jih povprašali o turističnih bonih in njihovi uporabi v hotelih.

 

HOTEL PIRAN

Hotel Piran so odprli že 6. junija in sicer samo za vikend. So ga pa popolnoma odprli 10. junija in od takrat je stalno odprt. Kot nam je povedala Dagmar Pečovnik iz Hotela Piran je odprt tudi Barbara Piran Beach Hotel & Spa, Boutique Hotel Portorose je čez vikend 13.- 14. junija že prejel prve goste, redno je pa odprt od 18.6.2020.

Glede novih higineskih protokolom pa je povedala: »V Eurotas Hotelih smo že pred izrednimi razmerami veliko poznosti namenjali standardom na področju čistoče, slednje pa smo sedaj še nadgradili skladno z usmeritvami strokovnih služb. Gostom tako nudimo možnost brezkontaktne prijave v hotel, brezstičnega plačevanja, prilagojen protokol zajtrka, prilagojeno ureditev notranjih prostorov in redno prezračevanje slednjih, priporočamo uporabo zaščitnih mask in omogočamo točke za razkuževanje rok ter še več pozornosti namenjamo čiščenju sob, ki so tako varno okolje za prihajajoče goste in tako gostom omogočamo prijetno, varno in predvsem brezskrbno izkušnjo pri nas.«

Beležijo precejšnje število povpraševanj tudi za bivanje na bazi turističnih voucherjev »in resnično nas veseli, da se tudi domači gostje z veseljem vračajo na Slovensko Obalo, naša naloga pa je, da jih prepričamo z našo ponudbo in storitvijo in tako uresničimo pričakovanja ter se bodo še naprej radi vračali«, je še povedala Pečovnikova.

ARTHOTEL TARTINI

 

Art Hotel Tartini Piran je redno odprt že od 8. junija, gostinski del so odpirali postopoma od 12. junija dalje in sicer so odprli najprej Kavarno in Teraso. Restavracija se odpira s 1. julijem.

Mateja Vidnar Stiplošek, vodja hotela nam je povedala, da bodo tudi oni sprejemali turistične bone. »Slovenski gostje že povprašujejo po rezervacijah preko poletja in seveda bodo želeli porabiti voucherje, ki jih bo naš hotel tudi sprejemal«, je poudarila.

 

SAVA HOTELS AND RESORTS

 

Sava Hotels & Resorts je postopno odpirala svoje namestitve na vseh osmih destinacijah.

Ana Praprotnik nam je pojasnila. »Skupina Sava Hotels & Resorts je v juniju pričela s postopnim odpiranjem svojih nastanitev, potem ko so bili njeni hoteli in drugi objekti zaprti od 17. marca, ko je v veljavo stopil odlok vlade o zaprtju turistično gostinskih obratov zaradi epidemije korona virusa covid-19. Ob tem smo uvedli nadgrajene ukrepe čistoče in higiene pod oznako »Sava Hotels & Resorts Higienski Standard Plus«. Ti poleg priporočil pristojnih zdravstvenih institucij vključujejo še številne druge ukrepe, ki prinašajo maksimalno zaščito za brezskrbne počitnice gostov v vseh nastanitvah skupine in hkrati omogočajo varnost zaposlenih«. Povedala je, da higienski Standard Plus vključuje ukrepe na ključnih točkah delovanja, od skupnih prostorov (recepcije, hotelske avle, restavracije, bara, bazena, wellnesa, savne) do hotelske sobe. Poleg tega vključuje ukrepe za zaposlene, za zdravstvene centre, kampe, glamping in dogodke.

Sezono so pričeli z odprtjem Kampa Lucija, ki je odprt že 30. maja, 12. junija so odprli Salinero v Strunjanu, 19. junija se je odprl Hotel Haliaetum v San Simonu, 22. junija Hotel Mirta, ostale depandanse v San Simonu pa 25. junija. Takrat se odpirajo tudi Grand Hotel Bernardin, Vile Park v St. Bernardin resort Portorož. Kot zadnji se odpira 17. julija prenovljen hotel Histrion na Bernardinu.

 

Poskrbeli so, da imajo na recepcijah nameščene termo kamere za preverjanje telesne temperature. Predpisana varnostna razdalja gostov na recepciji je najmanj 1,5 m. Na recepciji in v avlah so nameščeni brezkontaktni senzorski razkuževalci rok. Redno razkužujejo recepcijski pult. Priporočajo brezgotovinsko plačevanje. Gostom ob prihodu zagotovijo komplet z zaščitno masko in dezinfekcijskimi robčki. Ključe in kartice za sobe redno dezinficirajo.

 

»V hotelski sobi smo identificirali osem površin, ki se jih pogosteje čisti in dezinficira (trde površine, kljuke, stikala, upravljalec klimatske naprave, postelja, telefon in sef, TV daljinec in kopalnica). Za maksimalno dezinfekcijo sob uporabljamo najnovejšo tehnologijo popolne dezinfekcije sobe pred prihodom novega gosta, ki ima certifikat za učinkovito delovanje tudi proti korona virusu. Po čiščenju in dezinfekciji sob vrata označijo s posebno nalepko. Gost se lahko odloči, da v njegovo sobo v času bivanja ne vstopa nihče. Odstranili so dekorativne elemente. Posteljnino, kopalne plašče in brisače poleg pranja na visokih temperaturah redno razkužujejo«, je povedala Ana Praprtonik, direktorica marketinga v Sava Hotels and resorts.

 

V restavracijah in barih so mize postavljene v razmaku najmanj 1,5 m. Pred vhodom v lokal so nameščeni senzorski razkuževalci rok. Hrano pripravljajo in postrežejo skladno s protokoli varnosti. Posodo, pribor in prte perejo in razkužujejo v ustreznih strojih.

 

V bazenih in kopališčih je predpisana varnostna razdalja pred vstopom, pred tobogani in drugimi adrenalinskimi atrakcijami najmanj 1,5 m. Na vhodu so nameščeni brezkontaktni senzorski razkuževalci rok. Notranjost kopališč večkrat dnevno prezračujejo. Vsako omarico v garderobi po uporabi dezinficirajo in označijo. V bazenu priporočajo razdaljo med kopalci najmanj 2 m. Ležalniki so postavljeni na razdalji najmanj 1,5 m. Zagotovili so večjo frekvenco čiščenja in dezinfekcije bazenskih in obbazenskih površin ter tušev in sanitarij. Podobni ukrepi glede varnostne razdalje in razkuževanja veljajo za wellness, savne in zdravstvene centre.

 

V kampih in glampingih imajo na recepcijah na voljo termometre za preverjanje telesne temperature. Predpisana varnostna razdalja med posamezniki pred recepcijo je najmanj 1,5 m. Na recepciji in v skupnih prostorih so nameščeni brezkontaktni senzorski razkuževalci rok. Redno razkužujejo recepcijske pulte in prezračujejo prostore. Priporočajo brezgotovinsko plačevanje. Ključe/kartice za dostop v kamp dezinficirajo za vsakega gosta.

 

Praprotnikova je še posebej izpostavila, da so na delu pristotni le zdravi zaposleni, redno izvajajo izobraževanja o zaščiti, higieni in varnosti, zagotavljajo potrebno in priporočljivo zaščitno opremo za zaposlene.

 

Poseben higinski protokol velja tudi za dogodke in srečanja, kjer so zmanjšali kapaciteto dvoran, tako da zagotavljajo razmik med sedeži najmanj 1,5 m v vse smeri. Zagotavljajo tudi potreben razmik med predavatelji in govorci. V preddverjih in pred dvoranami so nameščeni brezkontaktni senzorski razkuževalci rok. Redno razkužujejo vse dotikom izpostavljene površine in konferenčno tehnično opremo. Med vsakim odmorom redno prezračujejo, poleg tega so dodatno izboljšali procese kroženja zraka.

 

O samih turističnih bonih pa je povedala: »Ukrep turističnih bonov za prebivalce Slovenije pozdravljamo, ocenjujemo, da je že spodbudil povpraševanje na domačem trgu in je tako turistični panogi v pomoč pri ponovnem zagonu turizma. V naših destinacijah skupine Sava Hotels & Resorts se je že povečalo povpraševanje s strani domačega trga. Zagotovo pa je ključnega pomena za turistično panogo odprtje meja in letališč«.

 

V celotni skupini Sava Hotels & Resorts lahko gostje nastanitveni del z zajtrkom plačajo s turističnimi boni na vseh njihovih destinacijah. »Veseli nas, da zaznavamo povečanje povpraševanja iz domačega trga za poletne mesece tako na slovenski obali, na Bledu kot v termah in zdravilišču, predvsem za daljše obdobje bivanja. Za nas so turistični boni le eden izmed načinov plačila, gostje jih lahko koristijo pri naši celotni ponudbi, ki je zares pestra in raznolika, tako da se za vsakega kaj najde«, je razložila Praprotnikova.

 

V celotni skupini Sava Hotels & Resorts domači gostje tradicionalno predstavljajo 50 % vseh gostov. Hoteli so se že pričeli polniti, v nastanitvah v St. Bernardin resortu Portorož predvidevajo, da bo zasedenost med 70 in 90 %. Poudarila je še, da tradicionalno ostajajo odvisni tudi od tujih gostov. »Glede na začetek postopnega sproščanja omejitev pri odprtju mej in letališč, računamo tudi na tuje goste«, je zaključila.

 

KEMPINSKI PALACE PORTOROŽ

 

Hotel Kempinski Palace Portorož je ponovno odprl svoja vrata v četrtek, 11. junija. »V sklopu higienskih protokolov, smo implementirali Kempinski Storitev Belih rokavic oz. Kempinski white glove service, ki zagotavlja sledenje brezhibnim higienskim standardom ter upoštevanje direktiv s strani NIJZ, a hkrati nudenje največje možne kvalitete storitve. Torej v kratkem: brezhibna čistoča in upoštevanje socialnega distanciranja, a hkrati 5-zvezdična storitev zaradi tega ne trpi«, so nam povedali. Prav tako že beležijo povpraševanja za turistične vavčerje, zanimanje je bilo že takoj ob napovedi le-teh, sedaj, ko pa imajo tudi točne informacije, kako jih vnovčiti, pa so začele tudi prve rezervacije.

LIFECLASS HOTELS & SPA

 

Zaradi povečanega povpraševanja so Grand Hotel Portorož odprli že v četrtek, 11. 6., nato v petek, 12. 6. še Hotel Neptun. Zaradi velikega povpraševanja so prav tako odprli še dva dodatna hotela, in sicer 19. junija.

 

»Ob upoštevanju navodil, ki jih je za namestitvene obrate pripravil Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ), smo posodobili že obstoječe higienske standarde in dodali nekatera nova pravila. Poleg socialne razdalje, bo v prvi vrsti tudi razkuževanje vseh javnih površin. Prav tako bodo v vseh skupnih prostorih gostom na voljo razkužila. Tudi prijava v hotel bo prilagojena novim varnostnim ukrepom. Vse hotelske kartice in ključi, ki jih bodo gostje prejeli, bodo predhodno razkuženi. Da preprečimo zadrževanje večjega števila ljudi na recepciji, smo pripravili možnost »klica dobrodošlice«. To pomeni, da bo imel gost možnost opraviti hiter check-in, in šele ko se bo udobno namestil v svoji sobi, ga bo poklical receptor in mu podal vse informacije glede bivanja v hotelu. Obenem bodo portirji gostu prtljago dostavili do vrat sobe, vanjo pa ne bodo vstopali. Ena izmed pomembnih novosti bo tudi ta, da se gost lahko odloči za možnost, da v času njegovega bivanja v hotelu sobarica ne vstopa v sobo«, je povedala Tamara Lesjak, vodja marketinga v hotelih Lifeclass. Veliko imajo tudi povpraševanja za nastanitev v hotelih in poizvedovanja glede možnosti koriščenja turističnih bonov.

SOBODAJALCI

 

Povsem druga zgodba se piše sobodajalcem, saj je večina takih, ki ne bodo mogli sprejemati bonov. Večina jih ni upravičena do te državne pomoči, ker na datum, 13. marec, niso bili registrirani. Sobe lahko oddajajo preko podjeta, s.p.-ja ali kot sobodajalci. Kot sobodajalci, ki niso polno zavarovani, lahko dejavnost opravljajo občasno oziroma največ 150 dni v letu. Zaradi tega in da jim ni potrebno plačati prispevkov, ki znašajo približno 30 evrov na mesec, marsikdo zapre dejavnost, takrat ko nimajo gostov.

Stefano Božiček iz podjetja Adria BNB iz Portoroža nam je povedal, da je takšnih sobodajalcev na obali zelo veliko: »Sobodajalcev, ki ne bodo mogli sprejemati turističnih bonov je med 80 – 90 %. Seveda pa zaradi tega veliko bolj računajo na tuje goste, saj se bodo hoteli najbrž bolj napolnili s slovenskimi gosti«. Kot je še povedal, se je povpraševanje povečalo, tuji gostje že delajo rezervacije. Ob tem je izpostavil, da je težko predvideti kakšna bo dejansko sezona, saj se stvari lahko hitro spremenijo. Zaradi tega so nekateri sobodajalci tudi znižali cene, ker so mogoče prehitro odregirali.

 

Andrej Babnik iz podjetja Novasol, ki tržijo okrog 600 objektov po Sloveniji je povedal, da se je tudi pri njih povečalo povpraševanje in rezervacije. »V primerjavi z lanskim letom, bo letošnja sezona seveda slaba, vendar smo zadovoljni, ker sedaj prihaja do novih rezervacij. Letos je zelo nepredvidljivo leto, ki bi ga radi čimprej pozabili,« je pojasnil Babnik. Poudaril pa je, da smo v primerjavi z Italijo, Španijo in Francijo na boljšem: »Mi smo do sedaj izgubili 47% rezervacij, v prej omenjenih državah pa imajo kar 85% izpad«. Po njegovih besedah se bo slovenski turizem nekako izvekel, dobra stvar so tudi turistični boni.

Petra Mežnarc

Oznake:

Spletna stran za svojo funkcionalnost uporablja spletne piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Več o piškotkih lahko izveste tukaj

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close