Kakšni so načrti z izolsko marino?

Deli novico s tvojimi prijatelji

Po desetletju, odkar je zaključil nakup koprske marine in po tem, ko je postal lastnik nekaj nepremičnin v Kopru in Portorožu, se je Ante Guberac, koprski poslovnež in večinski lastnik Grafista, odločil še za nakup marine v Izoli. Kakšne načrte ima z njo v prihodnosti?

 width=Ob vprašanju, zakaj se je spustil v projekt nakupa Marine Izola, nam Guberac hitro pojasni, da je to nekako logična poteza, saj je pred desetimi leti že uspešno zaključil nakup Marine Koper. Sedaj, po kar nekaj letih stagniranja, predvsem zaradi stečaja Primorja, končuje enega večjih projektov v Sloveniji, objekt Solis. Naj spomnimo, da je s propadom Primorja obstal tudi delno zgrajen objekt, ki je kar nekaj let kazil celostno podobo Kopra. Z veliko vloženega truda in finančnega vložka se je dokončanja lotil Grafist, ki objekt opisuje kot enega najlepših na Obali. V osrčju objekta raste 4+ zvezdični hotel, ki bo po svoje povezoval koprski in izolski turizem, ter močno pripomogel k razvoju športnega turizma. Ob tem poudari, da bo s končanjem objekta Solis Koper, pa tudi Izola, končno dobil nujno potreben hotel višjega nivoja in tako razbremenil Portorož, ki je do sedaj edini sprejemal premožnejše goste. Guberac se racionalno loteva tistih projektov, v katerih vidi potencial. Želi jim izboljšati namenskost, izgled, in s tem celotno podobo Kopra. “Vse, kar kupimo, dograjujemo, in iz teh objektov tudi nekaj naredimo. Želimo, da z njimi tudi mesto nekaj pridobi,” pojasni Guberac.

 

Po njegovem mnenju Marina Koper posluje odlično, edini problem, ki ga vidi, je, da je zelo omejena na število privezov, in nima možnosti razširitve. Položaj je idealen, saj je to prva marina na Jadranu in ima vso potrebno infrastrukturo za dvig, popravila ter ponovni spust v vodo. V Marini Izola možnosti razširitve so, in tukaj vidi drugačen potencial. Cilja na to, da bi se z združitvijo izolske in koprske marine lastniki plovil izognili nepotrebnim stroškom in logističnim težavam, na katere bi zagotovo naleteli med cestnim transportom. V sklopu Marine Izola želi urediti tudi okolico, predvsem suhe priveze, ki so po njegovem mnenju nujno potrebni, in pa pozidave turističnih apartmajev, saj meni, da bi si lastniki plovil želeli imeti tudi nepremičnine in svoj prosti čas preživeli tudi na kopnem. Predvsem se zanima za zemljišča nekdanje tovarne Argo, ki je v neposredni bližini marine. V tovarni želi izolska

občina urediti ribiški muzej, Guberac pa del zemljišča potrebuje ravno za razvoj nočitvenih in gostinskih obratov ter ostale ponudbe za goste marine. Trdi, da je prostora na območju bivše tovarne Argo dovolj za vse. Prepričan je, da bo z izolsko občino našel skupni jezik, ter da bodo, ko bo nakup Marine Izola zaključen, sestavili konkretne načrte, naredili revizijo in se skupaj lotili uresničitve teh načrtov.

 

Del njegovega dolgoročnega načrta je tudi nakup Marine Portorož in vse skupaj združiti v neko smiselno celoto, vendar je to v tem trenutku nemogoče. Marina Portorož ima za sabo že več razpisov prodaje, po njegovem so bili razlogi za neprodajo predvsem finančni. Guberac meni, da imajo svoje načrte in pomanjkanje interesa, kar je tudi razlog za to, da se marina ne proda. Interes zagotovo je, vendar se zaveda, da ima pred sabo ogromno drugih projektov, ki jih prav tako želi končati. Kot že omenjeno, med drugim končuje projekt Solis, čaka gradbena dovoljenja za vrstne hiše na Markovcu ter za izgradnjo garažne hiše Capris. Projektov mu ne manjka, vseeno pa pozorno spremlja dogajanje v Marini Portorož.

 width=Obrnili smo se tudi na Marino Portorož, ki pa nam ni ponudila konkretnih odgovorov. Pravijo, da so s poslovanjem glede na trenutno situacijo zelo zadovoljni. Želijo si, da bo poslovanje čimprej teklo nemoteno dalje, in da bodo svojim gostom še naprej ponujali raznovrstno ponudbo, od gostinskih in nastanitvenih storitev ter privezov.

Anja Vertnik