Gradnja železniške povezave med Divačo in Koprom je že v zaključni fazi izgradnje, glavna gradbena dela se zaključujejo, pospešeno se izvajajo železniška dela, nov finančni priliv pa bo namenjen dokončni izgradnji projekta. 156 milijonov evrov se bo porabilo za železniško opremo proge, signalnovarnostne sisteme, telekomunikacijsko opremo ter za implementacijo evropskega sistema upravljanja železniškega prometa (ERTMS), ki zagotavlja interoperabilnost in višjo stopnjo varnosti ter učinkovitosti.
REKORDEN USPEH SLOVENIJE PRI ČRPANJU EU SREDSTEV
Slovenija je prejela bistveno več nepovratnih evropskih sredstev, kot je bilo predvideno v tej finančni perspektivi iz instrumenta CEF. Evropska komisija je na razpisu namenila dobrih 167 milijonov evrov za izvedbo projektov v Sloveniji, od tega kar 156 milijonov evrov za projekt Drugi tir. Skupaj to predstavlja kar 170 % kohezijske ovojnice, kar je tudi najvišji možni znesek, ki ga posamezna država članica izjemoma še lahko doseže na račun drugih, manj uspešnih kohezijskih držav.
Družba 2TDK je tako pridobila 101 milijon evrov nepovratnih evropskih sredstev več, kot je bilo predvideno v Novelaciji investicijskega programa (NIP2). Skupna vrednost vseh dodeljenih nepovratnih evropskih sredstev na projektu Drugi tir do danes znaša 390 milijonov evrov.