Po poročanju STA je Zavod za gradbeništvo ob zadnjem pregledu krožnokabinske žičnice na Kaninu dodatno predpisal več zahtev, med najbolj perečimi je pregled oziroma zamenjava delov na baterijah, ki jih je na žičnici sto. To pomeni obsežno sanacijo, ki bi trajala več kot tri mesece, zato kaninska žičnica pred zimsko sezono ne bo mogla spet pridobiti uporabnega dovoljenja.
Vrednost sanacije bi bila verjetno tudi previsoka, so pojasnili pristojni. Ker obratovalnega dovoljenja najverjetneje ne bo, bo občina preverila možnost obratovanja smučišča z napravami Prevala, Skripi in Podi, ki imajo veljavno obratovalno dovoljenje še do konca leta 2024, z dostopom preko italijanske strani smučišča Sella Nevea. To bi bilo logistično precej zahtevno, a če dogovora z italijansko stranjo ne bo, bi lahko sledilo le zaprtje celotnega Kanina.
Kot so glede zadnjega dogajanja v povezavi s Kaninom pojasnili na Zavodu za gradbeništvo, so kot kontrolni organ za žičniške naprave po naročilu ministrstva za infrastrukturo oktobra izvedli strokovno tehnični pregled ter najprej ugotavljali odpravo pomanjkljivosti, ki jih je že ugotovil proizvajalec naprave Poma. Ker predpisani posebni pregled elektrotehničnih naprav in inštalacij ni bil predhodno izveden, so izvajanje pregleda ustavili in izdali poročilo.