Vpadnica bo po pojasnilih Darsa namenjena neposrednemu dostopu tovornih vozil z avtocestnega omrežja do serminskega vhoda v pristanišče Luke Koper, ki so ga po številnih zapletih odprli spomladi 2019.
[SERMINSKA VPADNICA] ✍️ Prejeli smo gradbeno dovoljenje za težko pričakovano serminsko vpadnico. Cesta bo namenjena neposrednemu dostopu tovornih vozil z avtocestnega omrežja do novega vhoda v pristanišče Luke Koper, kar bo razbremenilo preobremenjeno bertoško cesto. Z izborom… pic.twitter.com/OYHJ1hYQg9
— DARS (@DARS_SI) December 22, 2023
Vpadnica, na katero v Kopru čakajo že dolgo časa, bo razbremenila predvsem s tovornim prometom preobremenjeno bertoško vpadnico, ki je bila prenovljena pred leti, obenem pa so predlani tam odprli tudi prenovljeni bertoški vhod v edino slovensko pristanišče.
Danes so predstavniki Luke Koper in Mestne občine Koper podpisali nov dogovor o izvajanju omilitvenih ukrepov za zmanjšanje vplivov pristaniške dejavnosti na okolje. Občina bo vsako leto prejela namensko donacijo v znesku 320.000 evrov, ki jih bo na podlagi javnih razpisov razdeljevala upravičencem, so sporočili iz Luke Koper.
Z izborom izvajalca bo Dars začel po pravnomočnosti dovoljenja, začetek gradnje pa je predviden v 2024.
Da se je vrstni red naložb spremenil in da ima prednost pred bertoško serminska vpadnica, nam je v intervjuju za OBALAplus razložil tudi koprski župan, Aleš Bržan.
Aleš Bržan: Kako pluti med koprsko Scilo in državno Karibdo?