Dars je na razpisu, objavljenem v začetku februarja, prejel pet ponudb. Poleg CPK in Kolektorja CPG v skupnem nastopu so jih oddali hrvaški gradbinec GP Krk, ki bi vpadnico zgradil za 10,1 milijona evrov z davkom, Gorenjska gradbena družba, njena ponudba je bila nekaj nad 10,3 milijona evrov, Pomgrad, ki bi cesto zgradil za nekaj več kot 10,4 milijona evrov, in v skupnem nastopu Asfalti Ptuj in Colas Hrvatska, njuna ponudba z davkom je bila s 16,7 milijona evrov daleč najvišja.
Dars je skupno ponudbo ptujskega in hrvaškega gradbinca zavrnil kot nedopustno, od ostalih pa je izbral najugodnejšo ponudbo CPK in Kolektorja CPG, je razvidno iz odločitve o izboru, objavljene na portalu javnih naročil. Odločitev sicer še ni pravnomočna, saj lahko neizbrani ponudniki sprožijo revizijo.
Serminsko vpadnico na Obali težko pričakujejo
Serminska vpadnica je v največjem mestu na slovenski obali težko pričakovana, saj bo mesto pomembno dodatno razbremenila tovornega prometa. Pomembno novost bo predstavljala tudi za Luko Koper in njene poslovne partnerje, saj bo omogočala hitrejšo pot v in iz edinega slovenskega pristanišča.
Vpadnica bo razbremenila predvsem s tovornim prometom preobremenjeno bertoško vpadnico, ki je bila prenovljena pred leti, obenem pa so v 2021 tam odprli tudi prenovljeni bertoški vhod v edino slovensko pristanišče.
Že 2019 so po številnih zapletih odprli tudi nov serminski vhod v pristanišče, januarja letos pa tudi nov kamionski terminal pri Serminu z 203 mesti za tovorna vozila.
Takrat je infrastrukturna ministrica Alenka Bratušek ocenila, da podpis pogodbe z izvajalcem za novo vpadnico in uvedbo v delo v odsotnosti zapletov pričakujejo v juniju, gradnja pa naj bi trajala 22 mesecev. Tako bi promet po novi vpadnici lahko stekel v 2026.