Na sestanku, na katerem so bili tudi komandir piranske policijske postaje, predstavnik Medobčinske uprave Istra, poveljnik piranske civilne zaščite, direktor Okolja Piran in predsednica portoroške krajevne skupnosti, so se dogovorili, da bodo sklicali sestanek z vsemi gostinci, ki poslujejo v središču Portoroža in skupaj poiskali rešitev za zmanjšanje hrupa ter zagotovitev prijetnega bivalnega okolja za občanke in občane.
Občina bo tudi pripravila spremembo odloka o varstvu javnega reda in miru, ki ga bo občinski svet obravnaval že na eni izmed naslednjih sej, v predpisu pa predlagala boljšo regulacijo hrupa in obratovanja lokalov v podaljšanem obratovalnem času oziroma poznih večernih urah. Občina bo v času turistične sezone zagotovila tudi več preventivnih meritev hrupa in naslednje ukrepe sprejela na podlagi natančnih podatkov o obremenitvi s hrupom in v sodelovanju s strokovnjaki s tega področja.
Hotelirji o nočnem hrupu
Ali se slednje že izvaja preverjamo na piranski občini, medtem ko smo pri portoroških hotelirjih poizvedeli, koliko nočni hrup moti njihove goste.
“S strani gostov velikorat prejmemo komentarje glede hrupa v nočnem času. O tem konstantno komunicramo skupaj s Turističnim združenjem Portorož in ostalimi deležniki v turizmu prav tako pred vsako sezono s strani policije skličejo sestanek, na katerem se srečamo vsi deležniki – tako lastniki lokalov, hotelirji in ostali delavci v turizmu,” nam je povedala Petra Zierer iz Hotela Kempinski Portorož, katerega lokacija je očitno najbolj “na udaru.”
Drugi hotelirji namreč o tovrstnih pritožbah ne poročajo. Mate Matjaž iz Hotela Tomi nam je povedal, da je načeloma težava pri kakemu gostu le ob večjih dogodkih, vendar to razumejo kot del dogajanja v mestu. Sicer pa nimajo težav glede glasnosti iz lokalov.
“Naš Boutique Hotel Portorose z lokacijo na prehodu iz Portoroža v Lucijo ni v samem središču, a tudi ob večjih dogodkih, ko je obremenitev okolja s hrupom nekoliko povišana, se tovrstna odstopanja tolerirajo, saj smo del turističnega mesta, čigar sestavni del vsebine so tudi prireditve, športni dogodki, koncerti in drugo dogajanje, ki mestu daje utrip,” nam je pojasnila Dagmar Pečovnik iz Eurotas Hotelov, Nika Filipčič iz LifeClass pa je povedala, da pritožb vezanih na hrup iz lokalov zadnja leta ne zaznavajo oziroma, če so, je teh zanemarljivo malo.
Z vprašanji smo se obrnili tudi na vodje hotelov Metropol in Marko, a njihovih odgovorov nismo prejeli.