Spletni nakupi: kraljujejo čevlji in oblačila

Spletni nakupi – Slovenci najpogosteje nakupujemo oblačila, čevlje ali modne dodatke.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Spletni nakupi v Sloveniji očitno dosegajo nove višave. Po podatkih Statističnega urada Republike Slovenije je v prvem četrtletju leta 2024 kar 54 % prebivalcev Slovenije opravilo vsaj en spletni nakup. Največ smo nakupovali oblačila, čevlje in modne dodatke.

Več kot dve tretjini spletnih nakupov oblačil, čevljev ali modnih dodatkov

Večina e-kupcev, 97 % ali okoli 820 tisoč prebivalcev, je kupila fizični izdelek:

  • 67 % oblačila (vključno s športnimi), čevlje ali dodatke (npr. torbico, nakit),
  • 28 % pohištvo, dodatke za dom (npr. preprogo, zavese) ali izdelke za vrt (npr. orodje, rastline),
  • 26 % športno opremo (brez športnih oblačil),
  • 25 % kozmetiko ali izdelke za sprostitev,
  • 25 % zdravila ali prehranska dopolnila (npr. vitamine).

Internet za prodajo izdelkov ali nudenje storitev uporablja petina

Sicer pa je internet v 1. četrtletju 2024 v Sloveniji uporabljalo 91 % oseb (v 2023: 90 %), starih 16–74 let. Več kot tri četrtine prebivalcev je na internetu pridobilo informacije o izdelkih ali storitvah, medtem ko jih je skoraj petina prodajala izdelek ali ponujala storitev, npr. prek spletnih strani bolha.com, e-bay.com, Facebook Marketplace.
spletni nakupi

Spletni nakupi: Obalno-kraška regija na drugem mestu

Največ spletnih nakupov so opravili prebivalci iz osrednjeslovenske statistične regije, sledili sta obalno-kraška in goriška regija. Po starostnih skupinah je bil delež največji med 25–44-letniki in najmanjši med 65–74-letniki.