Na Slovenskih železnicah so razmišljali o ukinitvi Zelenega vlaka, češ da je zaradi majhnega števila potnikov nerentabilen, vse stroške pa nosijo sami. Gre za sezonski vlak, ki povezuje Divačo in Pulj v času poletne sezone.
O ohranitvi vlaka so se ta teden na sestanku v Zagrebu pogovarjali predstavniki potniškega prometa slovenskih in hrvaških železnic. Tema pogovorov so bile tudi nekatere druge povezave med Slovenijo in Hrvaško, s poudarkom na boljših linijah med Ljubljano in Reko ter vpeljavi dodatnih povezav med Ljubljano in Zagrebom.
Po besedah Slovenskih železnic so na sestanku dosegli dogovor, da bodo sezonski vlak v Pulj ohranili tudi v prihodnje, z zagotavljanjem zvez s prestopom v Buzetu.
“SŽ bodo med Divačo in Buzetom, s povezavo iz Ljubljane, vozile z vlakom v sestavi nove garniture SŽ Stadler. Med Buzetom in Puljem pa bo vozil vlak hrvaških železnic (HŽ). Usklajuje se tudi že vozni red, kjer bo upoštevan optimalni čas za prestop, med 10 in 15 minut,” so za STA pojasnili na železnicah.
Še naprej ostajajo tudi obstoječe vlakovne povezave do Reke in nazaj, izboljšali pa bodo kakovost potovanja. Namesto s klasičnimi potniškimi vagoni bodo SŽ namreč potnike vozile z novimi garniturami Stadler. Te po navedbah SŽ ponujajo sodobno opremljene vagone, nizkopodnost za še lažji vstop tudi gibalno oviranih oseb, so klimatizirane, imajo vtičnice za polnjenje elektronskih naprav in brezžični internet, med drugim pa omogočajo tudi prevoz koles in potovanje v prvem razredu.
Slovenske železnice so dale tudi pobudo za še več povezav med Ljubljano in Zagrebom, ki bi jih vpeljali še letos. Pogovori so potekali v smeri, da ponudijo povezave s prestopom v Dobovi. Med Zagrebom in Dobovo bodo potnike vozili vlaki HŽ, med Dobovo in Ljubljano pa vlaki SŽ.