Turistično združenje Portorož v sodelovanju z občinami slovenske Istre 28. novembra organizira 2. Istrski turistični forum z naslovom Skupna turistična strategija slovenske Istre 2030 – izzivi in priložnosti za trajnostni razvoj in konkurenčni preboj slovenske Istre kot zaokrožene destinacije.
V okviru priprave Strategije turizma slovenske Istre 2030 so bile oblikovane ključne strateške usmeritve, ki bodo na forumu prvič predstavljene javnosti. V hotelu Histrion bo ob 17. uri najprej potekala kratka uvodna predstavitev predloga strategije (ključni izzivi, vizija, razvojni scenarij s kazalniki uspešnosti, razvojni model s predstavitvijo skupnih projektov na ravni regije po petih ključnih skupnih področjih ukrepanja ter organizacijski model), sledil bo interaktivni del z vrednotenjem predlaganih projektov. Dogodek je brezplačen, namenjen je deležnikom na področju turizma v slovenski Istri in širši javnosti ob predhodni potrditvi prisotnosti na POVEZAVI.
Pred predstavitvijo strategije bo med 14.30 in 17. uro potekalo tudi srečanje na temo čezmejnega sodelovanja z italijanskimi deležniki na področju turizma, ki ga Turistično združenje Portorož in občine slovenske Istre organizirajo v sodelovanju s Primorsko gospodarsko zbornico. Na srečanje so vabljeni hotelirji, predstavniki turističnih agencij in organizatorji prireditev ter drugi deležniki turističnega gospodarstva. Srečanje bo namenjeno predstavitvi predlogov za povezovanje deležnikov z obeh strani meje in ustvarjanju priložnosti za poslovna mreženja. Dogodek bo omogočil sklepanje partnerstev in tesnejših sodelovanj, med drugim s ciljem uskladitve terminov ter promocije večjih prireditev na obeh straneh meje. Udeležba je brezplačna, na dogodek se lahko prijavite na POVEZAVI.
O Strategiji turizma slovenske Istre 2030
Občine Piran, Izola, Ankaran in Mestna občina Koper so v začetku leta 2024 partnersko pristopile k pripravi strateškega razvojnega dokumenta za povečanje konkurenčnosti turizma na območju slovenske Istre. Območje slovenske Istre razumejo kot identitetno, produktno in geografsko zelo logično zaokroženo območje, ki se spopada s podobnimi izzivi in je lahko močnejše s skupnim naslavljanjem teh izzivov (desezonalizacija, usmerjanje tokov, zelena in digitalna transformacija, prometna povezanost, sodelovanje turizma in kmetijstva ter ribištva itd.), hkrati pa je pomembno panogo usmerjati tudi na ravni strukture produktov, naložb in umeščanja dejavnosti v prostor ter zagotoviti dolgoročno vzdržni razvojni model turizma za uravnoteženost turizma in kakovosti bivanja.
Poglede, podane na forumu, bo preučila strokovna skupina, ki jo sestavljajo predstavniki istrskih občin in turističnih organizacij ter izvajalci – Jana Apih, Goodplace; Peter Vesenjak, Hosting; Janko Humar, Sontius in Miša Novak, ALOHAS – z bogatimi referencami na področju strateškega načrtovanja, dela z destinacijami in regijami ter hkrati člani ekipe za pripravo obstoječe krovne strategije slovenskega turizma.