Sodelovanje: V Piran pokljuška smreka, na Bled piranska sol

Turizem Bled je ob pripravi nove strategije razvoja turizma do leta 2045 danes pripravil turistični forum, na katerem so predstavniki turizma in lokalne skupnosti razmišljali o viziji razvoja do leta 2045. Na dogodku so izpostavili tudi velik pomen povezovanja ter napovedali sodelovanje Bleda in Pirana za nadaljnjo krepitev obeh destinacij.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Eden ključnih poudarkov foruma je bilo povezovanje, v tej luči so na njem podpisali tudi namero o sodelovanju med občinama Piran in Bled s projektom Sol za smreko. Na ta način so formalizirali sodelovanje, ki so ga zastavili lani.

“Kot dve močni blagovni znamki slovenskega turizma smo se že večkrat neformalno srečali ter ugotovili, da imamo veliko skupnih izzivov, priložnosti in tudi težav. Temu je naravno sledila ideja o povezovanju in sodelovanju na ravni konkretnih projektov,” je povedal direktor Turizma Bled, Blaž Veber.

Bled, ki je znan tudi po bujnih pokljuških gozdovih, bo v času zime na Tartinijev trg v Piran pripeljal smreko, piranski solinarji pa bodo na Bled pripeljali večjo količino soli, ki bo na voljo obiskovalcem.

Sodelovanje na področju kulture in kulinarike

Sodelovanje bo potekalo tudi na ravni kulture in kulinarike. Tako se bo denimo v Portorožu predstavljala kremšnita, na Bledu pa bo na nekaterih produktih poudarek na piranski soli.

Sodelovanje se bo odražalo tudi na različnih prireditvah. Prva takšna bo solinarski praznik 26. aprila, na katerem se bo s promocijskim materialom predstavljala destinacija Bled.

Kot je povedala Sara Pfeifer Milčinović iz Turističnega združenja Portorož, si bodo z oblikovanjem usklajenih turističnih produktov in doživetij prizadevali še dvigniti prepoznavnost dveh ključnih destinacij slovenskega turizma.

Predvsem želijo dvigniti obisk izven poletne turistične sezone. Destinaciji pa se soočata tudi z drugimi skupnimi izzivi, kot so visoke cene nepremičnin, prometni pritiski, pomanjkanje kadrov in struktura namestitvenih kapacitet. “Res je veliko izzivov, ki jih lahko kot dve močni blagovni znamki rešujemo skupaj, jih naslavljamo na določene institucije in skupaj gradimo svetlo prihodnost turizma v Sloveniji,” je sklenil Veber.