Na programu prvega dneva letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala je bila v sodelovanju s STO predstavljena navdihujoča zgodba olimpijskega podprvaka v formuli kite in sodelujočega športnika v kampanji Uspeh je v naši naravi, Tonija Vodiška. Vodišek je v sproščenem pogovoru s Klaro Evo Kukovičič opisal svojo pot od nadobudnega adrenalinskega navdušenca do športne zvezde svetovnega formata, predstavil zanimivosti iz sveta njegove olimpijske discipline in zarisal svoje cilje za prihodnje športno obdobje.
Vodišek srebrn na olimpijadi
Primorski športnik je leta 2024 s svojo srebrno medaljo na olimpijskih igrah v Parizu in številnimi naslovi svetovnega in evropskega prvaka postavil Slovenijo na globalni zemljevid jadranja. Je tudi eden od uspešnih slovenskih športnikov, ki jih je Slovenska turistična organizacija v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez, vključila v kampanjo »Slovenija. Uspeh je v naši naravi.«, s katero se je Slovenija ob pomembnem globalnem dogodku kot so olimpijske igre, predstavila kot turistična destinacija za aktivna doživetja v naravi. Tovrstno sodelovanje predstavlja unikaten primer povezovanja turizma in športa na nacionalni ravni, česar ni spregledala niti globalna marketinška javnost.
Slovenski oglaševalski festival, letos že 34. po vrsti, slavi dosežke in uspehe slovenskega oglaševanja. Med 15. in 16. majem se odvija v Portorožu, tokrat v markantnem okolju Granda. Na dvodnevni konferenci mednarodni strokovnjaki in domači talenti delijo najnovejše smernice in spoznanja iz oglaševalske stroke, vrhunec pa je podelitev nagrad, ki slavijo najboljše, kar prinaša letna bera domačega oglaševanja.