Skupni ladijski pretovor je dosegel 11,4 milijona ton, kar je za 1 % več. Največjo rast, 14 % je dosegel kontejnerski terminal s 623.731 kontejnerskih enot TEU, sledil pa je terminal za avtomobile z 452.049 vozili, kar znaša 10 % rast. Pri sipkih in tekočih tovorih so zabeležili rahel padec, medtem ko so generalni tovori ostali na lanski ravni.
Dobri rezultati so dosegli višji poslovni izid iz poslovanja, ki je 52,8 milijona evrov, kar je 41 % več kot lani in 69 % nad načrtom. Stroški poslovanja so znašali 136,9 milijona evrov. Več odhodkov je bilo zaradi višjih stroških dela zaradi novih zaposlitev in stroškov materiala.
K uspehu so prispevale preusmeritve ladijskih poti iz Azije, polna zasedenost evropskih pristanišč in novi posli na področju kontejnerjev ter avtomobilov, s čimer Luka Koper utrjuje svoj položaj ključnega logističnega vozlišča severnega Jadrana.