Uporabniki mobilnih storitev operaterja A1 so danes v več slovenskih regijah zaznali težave pri delovanju svojih storitev. Po poročanju uporabnikov so motnje prizadele predvsem osrednjeslovensko, gorenjsko, primorsko-notranjsko, goriško in obalno-kraško območje. Uporabniki so poročali o težavah z dostopom do mobilnega interneta, pošiljanjem sporočil ter nekatere težave z osnovnimi klici.
Prizadevanja strokovnjakov
Družba A1 je že potrdila, da se strokovnjaki intenzivno ukvarjajo z odpravo težav. Podjetje zagotavlja, da si prizadevajo, da bi se storitve čim prej normalizirale. V svojem obvestilu na spletni strani so se opravičili uporabnikom za morebitne nevšečnosti in hkrati prosili za potrpežljivost, saj odprava motenj zahteva nekaj časa.
Vzroki motenj
Podrobnosti o natančnih vzrokih motenj A1 še niso objavili, a gre po prvih ocenah za tehnične težave, ki so vplivale na širše območje države. Takšne motnje so v telekomunikacijah relativno redke, a obsežne, saj vplivajo na milijone uporabnikov.
Priporočila za uporabnike
A1 uporabnikom svetuje, naj za informacije o poteku odprave težav spremljajo uradna obvestila na spletni strani podjetja in preko njihovih komunikacijskih kanalov. Za nujno komunikacijo, kot so klici v sili, pa podjetje zagotavlja, da so te storitve prioriteta in so po navadi neodvisne od trenutnih motenj.
Kaj sledi
Uporabnikom svetujejo, naj spremljajo uradna obvestila A1 in se po potrebi obrnejo na podporo strankam, če težave trajajo dlje časa ali ovirajo nujno komunikacijo. Ob normalizaciji storitev bo A1 verjetno objavil tudi uradno pojasnilo o vzrokih motenj in morebitnih ukrepih, ki bodo preprečili ponovitev podobnih težav v prihodnje.





