Slovenska turistična organizacija spletno kampanjo Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo nadaljuje v slovenski Istri. Prihodnji teden bo v ospredju destinacija Koper, so sporočili s Turistične organizacije Koper.
Slovenska turistična organizacija se je po lanski odmevni poletni kampanji Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo in njenem jesenskem nadaljevanju v Termalni Panonski Sloveniji odločila, da akcijo nadaljuje tudi letos.
Kampanja se je v Mediteranski & Kraški Sloveniji začela 1. aprila in bo trajala do 19. maja. Naslednji teden oziroma med 13. in 19. majem bo posebna pozornost namenjena prav destinaciji Koper. STO bo v tem času skrite kotičke in lepote naših krajev še posebej izpostavljala, k sodelovanju pa so vabljeni tudi naši prebivalci, obiskovalci, turistični ponudniki in vsi, ki bi radi prispevali k promociji naših krajev. Sodelovanje v kampanji na spletu je zelo preprosto. Fotografijo ali video Kopra in njegove okolice je ob objavah na družabnih omrežjih, kot so Facebook, Instagram in Twitter, treba opremiti z značkama #ifeelsLOVEnia in #visitkoper.
Poiščimo torej najlepše kotičke in utrinke, ujemimo jih v fotografije ali video posnetke in jih objavimo na družbenih omrežjih z oznakama #ifeelsLOVEnija in #visitkoper. V naslednjem tednu bodimo vsi ambasadorji svojih krajev in sporočimo svetu, kako lepa in edinstvena je destinacija Koper.