V ponedeljek so v koprski Pretorski palači izpeljali prvo izobraževanje na temo digitalnega marketinga v turizmu, ki se ga je udeležilo več kot 40 nastanitvenih ponudnikov in drugih, ki so povezani s turizmom v destinaciji Koper, so sporočili s Turistične organizacije Koper.
Pretorska palača v Kopru je tako gostila prvo v nizu štirih predavanj, ki jih Mestna občina Koper v sodelovanju z zunanjimi strokovnjaki izvaja v sklopu projekta Digitalne promocije vodilne destinacije Koper, ki je sofinanciran s strani MGRT, Evropski sklad za regionalni razvoj.
Matej Kalan iz agencije Forward je več kot 40 udeležencem predavanja predstavil, kako delujejo platforme, kot so Booking.com, Inspirok, Airbnb in Tripadvisor, možnosti, kako lahko bolje izkoristimo spletne rezervacije ter kako si lahko pomagamo s t.i. channel managerji. Prvo predavanje je bilo tako zanimivo predvsem za nastanitvene ponudnike ter ponudnike različnih doživetij, naslednje predavanje, ki bo na sporedu prihodnji ponedeljek, 20. maja, pa bo zagotovo zanimivo za širše občinstvo, saj bo govora o družbenih omrežjih Facebook in Instagram.
Predavanje, ki bo v ponedeljek, ob 17. uri v Pretorski palači, bo vodil strokovnjak za družbene medije Matej Špehar, ki bo spregovoril tudi o zakonitostih pisanja za splet, pomenu kontinuitete objav ter ob tem predstavil tudi nekatere primere dobre in slabe prakse.
Kot je znano, so vsa izobraževanja za udeležence brezplačna, ker je število mest omejeno, pa je za sodelovanje na izobraževanjih potrebna predhodna prijava na tej povezavi ali prek telefonske številke TIC Koper: 05 6646 403.