Po tem, ko je Slovenska turistična organizacija (STO) začela s kampanjo za domači trg Moja Slovenija, katere cilj je povečanje povpraševanja za počitnice v Sloveniji med domačimi gosti, se je v kampanjo aktivno vključila tudi destinacija Koper.
Slovenska turistična organizacija (STO) je vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, vzpostavila v sodelovanju s številnimi partnerji: turističnim gospodarstvom, destinacijami, ključnimi institucijami slovenskega turizma, produktnimi združenji, ambasadorji in vplivnimi posamezniki, mediji ter drugimi institucijami.
Cilj kampanje je prebivalce naše dežele privabiti h krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji, odkrivanju doživetij in delitev le-teh s ključnikom #mojaslovenija.
Tudi destinacija Koper – Capodistria bo v sklopu omenjene kampanje prek tiskanih in digitalnih oglasov v naše kraje skušala privabiti čim več domačih gostov, obenem pa tudi lokalne prebivalce spodbuditi h koriščenju lokalne gostinske ponudbe, doživetij in drugih turističnih produktov na destinaciji.
Tudi sicer bomo v destinaciji Koper skušali svojim turističnim in drugim ponudnikom pomagati na različne načine. Med drugim si bomo prizadevali, da bi čim več ljudi turistične bone porabilo za počitnice v naši občini. V naše kraje jih bomo skušali privabiti s pestro ponudbo manjših prireditev, okrepljeno ponudbo športnih aktivnosti na morju v okviru Active Koper, dodatnimi doživetji in drugimi aktivnostmi.
V občini bodo predvidoma v začetku junija objavili še en, dodaten razpisni rok Javnega razpisa za sofinanciranje prireditev in promocijskih aktivnosti v Mestni občini Koper, ki bo namenjen vsem tistim, ki se zaradi epidemije niso uspeli prijaviti na predhodna roka. Z njim si želijo čim več organizatorjev spodbuditi k organizaciji manjših poletnih prireditev. Prav tako bodo nastanitvenim in gostinskim ponudnikom ter ponudnikom doživetij pomagali pri promocijskih aktivnostih.