Poletna sezona v Portorožu in Piranu zaobšla virus

Deli novico s tvojimi prijatelji

V Portorožu in Piranu avgusta dosegli lanske rezultate. V osmih mesecih letošnjega leta zabeležili dve tretjini lanskih prenočitev. Tudi septembrske številke zelo vzpodbudne, hotelskih prenočitev več kot lani. 

 

Poletne sezone v Portorožu in Piranu epidemija ni zaznamovala. Tako julija kot avgusta so dosegli lanske rezultate. Avgusta so v vseh nastanitvenih kapacitetah občine Piran zabeležili več kot 94.000 prihodov gostov oziroma 2 % več kot avgusta lani. Turisti so ustvarili skoraj 356.000 prenočitev, kar je 1 % več v primerjavi z lani. Največ prenočitev, skoraj polovico, so ustvarili v hotelih. Zaradi štirih zaprtih hotelov, ki predstavljajo 16 % vseh hotelskih ležišč na destinaciji, je bilo v primerjavi z lani realiziranih »le« 84 % hotelskih prenočitev. Zelo spodbudni pa so rezultati v drugih vrstah nastanitev, kjer so v povprečju zabeležili za petino več prenočitev kot lani.

 

Po nacionalnosti so tudi avgusta močno prevladovali slovenski gostje, ki so ustvarili dve tretjini vseh prenočitev v občini Piran. V primerjavi z lani je bilo domačih prenočitev kar 178 % več. Avgusta je v primerjavi z mesecem poprej na destinaciji dopustovalo več Nemcev in Italijanov. Med tujimi gosti, ki so ustvarili tretjino vseh prenočitev, prednjačijo Nemci (8,3 %), sledijo Avstrijci (7,6 %), Madžari (4 %) in Italijani (3,5 %). Med slednjimi beležijo tudi največji upad prenočitev, saj so jih v primerjavi z lani ustvarili kar 71 % manj. Najmanjši upad, le za 18,5 %, pa je med nemškimi gosti.

 

V osmih mesecih letošnjega leta so v Portorožu in Piranu dosegli dobrih 918.000 prenočitev oziroma dve tretjini lanskega rezultata. Po podatkih FURS-a občina Piran še vedno močno vodi po številu unovčenih turističnih bonov. Do 23. avgusta je bilo namreč unovčenih kar 86.816 bonov v vrednosti 13,3 milijona evrov. »Z rezultati smo v dani situaciji zadovoljni. Posebej želim pohvaliti vse turistične deležnike, ki so se in se še vedno izjemno trudijo, da spoštujejo vse ukrepe ter tako gostom zagotavljajo varen in brezskrben dopust. S tem pa so tudi omogočili, da lahko nadaljujemo z dobro sezono tudi še jeseni,« je povedal mag. Igor Novel, direktor Turističnega združenja Portorož. Septembrski rezultati so zelo vzpodbudni. V prvi polovici meseca so v hotelih občine Piran kljub štirim zaprtim hotelom zabeležili več kot 70.000 prenočitev, kar je za 1 % več kot lani. Skoraj tri četrtine hotelskih prenočitev so ustvarili domači gosti.

 

Kampanja Nazaj v Portorož in Piran presegla pričakovanja

 

Turistično združenje Portorož se je na letošnjo sezono dobro pripravilo, pri tem sta bila letos ključna hiter odziv in fleksibilnost. Takoj ob sprostitvi ukrepov so pričeli z oglaševalsko kampanjo na domačem trgu, nato pa vse pripravili za oglaševanje na tujih trgih, da so ga lahko zagnali takoj po odprtju meja.

 

Kampanja Nazaj v Portorož in Piran z rdečim fičkom v glavni vlogi, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijo April 8 in ki jo delno sofinancira tudi Slovenska turistična organizacija, je potekala od 26. maja do konca julija. Prinesla je odlične rezultate. S pomočjo kampanje so želeli podvojiti število domačih gostov, a so te cilje celo presegli. Lani je na destinaciji v treh poletnih mesecih prenočilo 58.000 domačih gostov, letos pa kar 142.000. K dobremu obisku so seveda prispevali tudi turistični boni, a rezultati kampanje kažejo, da so s hitrim odzivom učinkovito sprožili zanimanje za destinacijo Portorož & Piran na slovenskem trgu.

 

V TV kampanji so oglaševali na vseh pomembnejši kanalih (TV Slovenija, POP TV, Kanal A, Planet TV), kjer je bilo doseženih 700.000 posameznikov (vključuje ogled v živo in z zamikom). V okviru medijskih kazalcev se je odvrtelo 800 spotov, ustvarjenih je bilo 2.650 prikazov oglasa, doseženo je bilo kar 82 % ciljne skupine, kar pomeni, da je vsak posameznik v okviru skupine oglas videl desetkrat.

 

Oglaševali so tudi na radiu, spletu in zunanjih površinah, na portalu www.portoroz.si in na družbenih omrežjih destinacije, stična točka kampanje pa so bile vsebine na pristajalnih straneh, kjer so lahko gostje izvedeli vse podrobnosti o ponudbi destinacije ter tudi rezervirali doživetja. Oglasi na spletu so se prikazali 2.2 milijonkrat, za tretjino več od pričakovanega. Zabeležili so 29.000 klikov, kar dvakrat več, kot je bilo predvideno. Z oglaševanjem so dosegli 673.000 spletnih uporabnikov. Na spletnem portalu www.portoroz.si beležijo 20 % več ogledov v primerjavi z lani (skupaj od junija do avgusta več kot 400.000 ogledov). Portal si je ogledalo 50 % več Slovencev v primerjavi z lani.

Junija so izvedli promocijo s fičkom in hostesami v večjih slovenskih mestih, kjer so mimoidoče z nagradno igro vabili v Portorož in Piran. Nagradna igra pa je bila organizirana tudi preko Facebook strani Radia 1, kjer je objavo všečkalo 1.300 oseb, 306 jih je objavo delilo, komentiralo pa kar 2.500. Skupaj so v nagradnih igrah podarili pet vikend paketov in deset doživetij na destinaciji.

 

Že konec junija so pričeli oglaševati tudi na tujih trgih, in sicer v Avstriji, Nemčiji (Bavarska), na Madžarskem in v Italiji. Oglaševanje poteka preko digitalnih medijev in bo trajalo še vse do konca septembra.

 width=

Foto: Jaka Ivančič, Katja Jemec