Sprejeta nova strategija razvoja turizma v občini Izola za obdobje 2021–2025

Deli novico s tvojimi prijatelji

Občina Izola je v sodelovanju s Turističnim združenjem Izola ter ključnimi akterji izolskega turizma v letošnjem letu oblikovala Strategijo razvoja turizma v občini za obdobje od leta 2021 do 2025, ki bo podlaga za načrtovanje razvoja turizma v prihodnjih letih.

 

Strategija je nastajala z roko v roki s ključnimi deležniki na področju turizma v Izoli, ki so se odzvali povabilu in sodelovali na treh tematskih delavnicah ter v intervjujih. Občina Izola že sledi temeljni usmeritvi slovenskega turizma, ki vključuje oblikovanje avtentičnih integralnih turističnih proizvodov, ki nudijo zelena, aktivna in zdrava petzvezdična doživetja.

Tem osnovnim usmeritvam dodaja še tri lastne strateške komponente:

 

– Zeleno,

 

– Modro,

 

– Turizem 365 dni.

 

Zeleno se navezuje na trajnostni koncept razvoja turizma, s poudarkom na lokalni, sezonski ponudbi hrane ter na teh osnovah temelječi kulinariki, s poudarkom na ribištvu, oljkarstvu in vinarstvu.

 

Modro se navezuje na učinkovit, pameten turizem, s poudarkom na morski ponudbi (morje, plaže, vodne aktivnosti, povezovanje obale z zaledjem).

 

Turizem 365 dni se navezuje na odpravljanje sezonskega v turizmu, z namenom, da bi turizem v destinaciji Izola živel vse leto.

 

Vizija razvoja turizma, na kateri temelji nova strategija, izpostavlja edinstveno kombinacijo vrednosti, ki jo ponuja Izola, vključujoč aktivnosti na morju in v naravi, ribiško in pomorsko tradicijo ter zdravo lokalno kulinariko s poudarkom na ribah, oljkah in vinu. Novo strategijo turizma so svetniki sprejeli na decembrski seji občinskega sveta. Pripravljen je bil tudi akcijski načrt s podrobneje razdelanimi ukrepi in dejavnostmi ter časovnim načrtom, kjer je navedeno, kdaj, kako in s koliko finančnimi sredstvi bodo udejanjeni posamezni cilji strategije.