Slovenska turistična organizacija (STO) se je s svojo video zgodbo »Time to #stayhome. Turn to nature and dream« na tekmovanju ETC-CIFFT 2020 uvrstila na prvo mesto v konkurenci kar 18 promocijskih videov dvanajstih sodelujočih evropskih nacionalnih turističnih organizacij. Nagrade za najboljše videe v potovalni industriji podeljuje Mednarodni odbor turističnih filmskih festivalov (CIFFT) skupaj z Evropsko potovalno komisijo (ETC).
Zmagovalni video »Time to #stayhome. Turn to nature and dream« je bil izbran v konkurenci 18 video posnetkov, prijavljenih s strani dvanajstih evropskih nacionalnih turističnih organizacij v kategorijah Družbena odgovornost in vrednost turizma v povezavi s Covid-19 ter Promocijski videi destinacij. Organizatorji so posebej izpostavili kategorijo video posnetkov, ustvarjenih v luči krize Covid-19, ki ozaveščajo o vrednosti turizma in njegovih družbenih vplivih ter apelirajo na ljudi, naj v obdobju med in po krizi podpirajo potovalno industrijo.
Z videom »Time to #stayhome. Turn to nature and dream«, ki je bil objavljen v aprilu 2020, je STO na družbenih omrežjih vabila sledilce iz tujine k inspiraciji in sanjarjenju o Sloveniji ter načrtovanju obiska v prihodnosti s sporočilom ostani doma oziroma #StayHome so we can #TravelTomorrow. Čustven nagovor je vlival upanje, da bomo lahko kmalu spet uživali v naravnih lepotah Slovenije. V videu, pripravljenem v času spomladanskega vala epidemije, so bili uporabljeni posnetki, ki so nastali za video Slovenia Green, ki Slovenijo prikazuje kot zeleno destinacijo s poudarkom na trajnostnih sporočilih o zeleni Sloveniji.
Ob razglasitvi nagrajencev direktorica STO, mag. Maja Pak izpostavlja: »Veseli me, da je mednarodna strokovna žirija v močni konkurenci nacionalnih turističnih organizacij Evrope prepoznala iskreno sporočilo videa Time to stay home, ki smo ga pripravili v obdobju negotovosti ob prvem valu epidemije lani spomladi in temelji na občutkih in upanju na lepši jutri. Z videom, ki odraža vrednote znamke I feel Slovenia, smo želeli s pozitivno naravnano komunikacijo in premišljeno zgodbo sledilce iz tujine povabiti k sanjarjenju o Sloveniji ter načrtovanju obiska v bližnji prihodnosti. Tovrstne nagrade in priznanja krepijo prepoznavnost Slovenije kot zelene, v trajnost usmerjene butične destinacije, kar bo pomembno vplivalo na pridobitev zaupanja turistov v obdobju ponovnega zagona turizma.«
Video je po uradni objavi na družbenih kanalih Feel Slovenia zaokrožil in le v nekaj dneh organsko dosegel več kot 300.000 spletnih uporabnikov. Z oboževalci ga je na svojem osebnem Instagram in Facebook profilu delil tudi košarkarski zvezdnik in ambasador slovenskega turizma Luka Dončić. Pozitivna sporočilnost kampanje je odmevala v mnogih izjemnih odzivih, ki so jih v komentarje zapisali sledilci z vseh koncev sveta:
“Zagotovo najlepša država na svetu. ❤ Komaj čakam, da jo ponovno obiščem”
“Slovenijo sem obiskal lansko poletje in video me je spomnil na izjemne trenutke, ki sem jih preživel pri vas. Neverjetna zelena država!”
“Enkrat sem tu našel svojo ljubezen, ki ni trajala. Ljubezen do zelene Slovenije pa bo ostala za vedno.”
Zmagovalni video »Time to #stayhome. Turn to nature and dream« je z izrednim občutkom do narave za STO ustvarila produkcijska hiša TENT na čelu z mednarodno prepoznavnim fotografom Cirilom Jazbecem. Video odlikujejo prizori sproščenega in poglobljenega stika s travnatimi tlemi, vodo, drevesi in lokalnimi tradicijami, ki ponujajo sliko prihodnosti, v katero se želimo vrniti. Kampanja STO #StayHome, #TravelTomorrow je med množico drugih inspiracijskih kampanj izstopala po meditativni atmosferi in iskrenosti.
Mednarodno žirijo tekmovanja ETC-CIFFT sestavljajo strokovnjaki s področij turizma, avdiovizualnih komunikacij, odnosov z javnostmi, trženja in oglaševanja.
Foto: Ciril Jazbec