Koprski občinski svet je v prvem branju podprl projekt ustanovitve Medobčinske uprave Istre s sedežem v Kopru. Če bodo predlog tudi v drugem branju podprli občinski sveti vseh štirih istrskih občin, bo skupna uprava zaživela 1. julija.
Če bodo predlog Odloka o vzpostavitvi skupne občinske uprave »Medobčinska uprava Istre – Amministrazione intercomunale dell’Istria« v obeh branjih sprejeli vsi štirje občinski sveti, se bodo istrske občinske uprave že julija povezale na področjih občinske inšpekcije in redarstva, notranje revizije, zaščite in reševanja, urejanja prostora s poudarkom na morju in drugih skupnih nalogah.
Skupna občinska uprava bi sprva imela do 71 zaposlenih, na področju notranje revizije, urbanizma, varovanja morja in varstva okolja kot tudi občinskega redarstva in inšpektorata so predvidene nove zaposlitve. Na skupno občinsko upravo bi se prenesle le nekatere naloge oz. področja občinskih uprav posameznih občin, medtem ko bo delovanje ostalih področij obstoječih občinskih uprav ostalo nespremenjeno. Sedež in prostori za delo skupne občinske uprave bodo na Mestni občini Koper, izjema je področje občinskega redarstva, za katero je predvidena ustanovitev izpostav v vsaki od občin ustanoviteljic. Združevanje nalog posameznih občin pod okrilje skupne občinske uprave podpira tudi država, ki za ta namen stroške dela sofinancira do največ 55 odstotkov.