Novost letošnjega leta bodo kulinarični dogodki v Izoli

Deli novico s tvojimi prijatelji

TURISTIČNO ZDRUŽENJE IZOLA

 

IZOLA POLEG ZELENO – MODRE TUDI ZLATA

Izolska zeleno-modra usmeritev je bila s povprečno oceno 8,4/10 nagrajena z zlatim znakom zelene trajnostne destinacije. Odličje je v sodelovanju z mednarodno organizacijo Green destinations in Zavodom Tovarna trajnostnega turizma Good Place Občini Izola podelila STO. V posebno veselje nam je, da je bilo kot eno najboljše ocenjenih področij v kategoriji Destinacijski management prepoznano tudi delo TZ Izola.

 

KULTURNA DEDIŠČINA IZOLE – SPOZNAJTE JO NA VAM LJUB NAČIN

V zadnjih letih na TZ Izola krepimo tudi razvojno in ne zgolj promocijsko funkcijo. Sredstva, ki jih pridobimo z državnih (MGRT) in evropskih virov (ERSS) povezujemo z lastno vizijo in tako razvijamo nove turistične produkte in doživetja. V letošnjem letu nam to omogočata predvsem projekt »Izola – digitalni otok« in projekt #BU TMUZ, pri katerem sodelujemo kot projektni partner.

 width=Poudarek v tem letu dajemo razvoju novih 5* doživetij, s katerimi sledimo cilju desezonalizacije in usmeritvam S TO o zelenih in butičnih destinacijah. Doživetje »Pozabljena izolska skrivnost« bo ciljno usmerjeno na persono raziskovalca in osredotočeno na interaktivno in zabavno raziskovanje dediščine izolskega mestnega jedra. Osnovna ideja doživetja izhaja iz modela igre pobega, ti. »escape housa«, vendar se bo to odvijalo na prostem, sama igra pa bo digitalizirana. Skupina bo vodena preko aplikacije v kateri jih bo nagovarjala skrivna oseba, ki je na zanimiv način povezana z Izolo.

 

Doživetje »Rimski okusi pod zvezdami« pa bo zadovoljilo v prvi vrsti gurmane. Večer, ki bo dramaturško zasnovan kot potovanje v času, bo ponujal izjemen preplet rimske kulinarike in spoznavanja zgodb iz časa Rimljanov. Odvijal se bo na idilični lokaciji izolskega arheološkega parka, ki nosi naziv kulturnega spomenika državnega pomena. Doživetje je zasnovano butično in kot tako namenjeno skupini največ 9 oseb. V arheološkem parku bo obiskovalce pričakala prava rimska obedovalnica (t.i. triklinij na prostem), kjer jih bo gostoljubno sprejel oskrbnik rimske rezidence (ti. vilicus) in jih s pripovedmi popeljal skozi večer. Gostje bodo lahko rimske okuse spoznavali s čisto vsemi čuti, na način katerega v naših časih nismo več vajeni.

 width=Izolska dediščina bo v veliki meri tudi digitalizirana. V teku je priprava (delne) rekonstrukcije rimske vile v Simonovem zalivu, ki bo predstavljena v 3D videu. Na isti način bo prikazana tudi najlepša poznobaročna palača Besenghi. Digitalizirane vsebine bodo prikazane v aplikacji »Izolski kanočal«. Uporabnik bo s pomočjo kanočala pokukal v pomembnejša obdobja izolske zgodovine. Aplikacija bo nadgradnja projekcije, ki si jo bodo obiskovalci lahko ogledali na fizični maketi Izole, ki bo postavljena v Izolani. Projekcija bo s privlačnimi avdiovizualnimi efekti pripovedovala razvoj Izole iz prvih poselitev na otoku do razvoja polotoka.

 

KROVNA PROMOCIJSKA KAMPANJA

Letošnja krovna kampanja bo osredotočena na obe zgoraj predstavljeni novi turistični doživetji. Ponovno bomo združili obiskovalce in domačine, ki bodo premierno testirali obe doživetji. S foto in video materiali bomo potencialne obiskovalce nagovarjali predvsem prek digitalnih, pa tudi bolj klasičnih kanalov. Obe doživetje bo mogoče kupiti tudi v prenovljeni spletni trgovini.

 

Po lanski zelo uspešni in odmevni promocijski akciji Izola in skrivnosti domačinov, smo se tako odločili, da zgodbo domačnosti na različne načine komuniciramo tudi v tem letu. Identificirali smo 12 »novih« zgodb domačinov, ki nam bodo zaupali svoje skrivnosti. Te bodo na našem spletnem portalu Visit Izola na naših socialnih omrežjih FB in IG pospremljene s fotografijo in krajšim videom.

 width=POMOL OKUSOV

Rdečo nit izolske kulinarične zgodbe pa bodo tudi letos tvorile štiri tematske kulinarične akcije, ki bodo posvečene pedočem, bakalaju, bobičem in ribam. Že več let uspešno sodelujemo z lokalnimi gostinskimi ponudniki in skupaj organiziramo kulinarične akcije kot so Dnevi divjih špargljev, Dnevi domačih pedočev, Dnevi bakalaja in Dnevi kraljestva ribe, ki smo jim v preteklih letih dodali še Dneve bobičev.

 

Novost letošnjega leta bodo kulinarični dogodki, skozi katere bomo pričeli z razvojem koncepta izolske »street food« ponudbe in oživljanjem carinskega pomola – pomola okusov, ob enem pa bodo ti dogodki predstavljali nekakšno uverturo v že uveljavljene kulinarične akcije. Na dogodkih bodo gostinci imeli priložnost predstaviti del svoje ponudbe in pokazati, da je Izola destinacija z visoko kakovostno in avtentično gastronomsko ponudbo. Prvi dogodek se bo odvil 12. junija, ostali trije pa se bodo zvrstili na prvo soboto v septembru, oktobru in novembru.Oglasno sporočilo.