Projekt Fakultete za turistične študije in AmCham Slovenije med najboljšimi

Deli novico s tvojimi prijatelji

Google.org Impact Challenge: med najboljšimi tudi slovenska projekta AmCham Slovenije in Fakultete za turistične študije – Turistica

 

Ameriška gospodarska zbornica – AmCham Slovenija in Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije – Turistica sta se z najbolje predstavljenimi projekti postavili ob bok preostalim 11 organizacijam, ki so bile izbrane v sklopu Google.org Impact Challenge za države Srednje in Vzhodne Evrope. Google bo organizacijam, ki so predstavile najboljše dobrodelne projekte, podelil 2 milijona evrov za spodbujanje gospodarske rasti in ustvarjanje enakih možnosti za uspeh vseh v digitalnem svetu.

 

Evropska podjetja in družba so se s pomočjo tehnologije bolje odzvali na bremena, ki jih je prinesla pandemija. Toda preteklo leto je izpostavilo tudi nujno potrebo po ustvarjanju enakih možnosti za dostop do prednosti, ki jih prinaša tehnologija – zlasti ker so gospodarstva EU iz te krize izšla bolj digitalizirana kot prej. Zato je Google januarja letos predstavil Google.org Impact Challenge za države Srednje in Vzhodne Evrope – za pomoč pri spodbujanju vse bolj digitaliziranega gospodarstva, s poudarkom na nujnosti socialne vključenosti.

 

Pri UP FTŠ Turistici verjamejo, da bosta pandemija in tehnološki napredek med podeželskimi ponudniki in ponudniki v mestnih območjih le še povečala digitalni razkorak. Zmagovalni model LocalsFromZero, ki ga njihovi študenti in profesorji s številnimi domačimi in tujimi partnerji razvijajo v okviru programa sTOUdio Turistica, bo tako ponudnikom podeželskih izkušenj pomagal narediti naslednji korak k digitalizaciji v turizmu in postati konkurenčen na trgu. »Gradimo podporno okolje za periferni turizem in tovrstne turistične ponudnike izobražujemo na področju digitalizacije in podjetništva. Vse radovedne in odgovorne popotnike vabimo, da ustvarite prijetne spomine in nova poznanstva v njihovem avtentičnem okolju,« je ob prejemu sredstev v sklopu Google.org Impact Challenge izpostavil izr. prof. dr. Dejan Križaj, idejni vodja pilotnega R&D izobraževalnega programa UP FTŠ sTOUdio Turistica.

 

Medtem ko se Fakulteta za turistične študije – Turistica osredotoča na izgradnjo podpornega okolja ruralni skupnosti, AmCham Slovenija z zmagovalnim projektom ‘Učitelj sem! Učiteljica sem!’ z osredotočenostjo na nujnost opremljanja učiteljev in učiteljic z znanjem in kompetencami za prihodnost spreminja šolski sistem na inovativen način. Hkrati pa omogoča izobrazbo učencev, ki bodo del 5.0 družbe. »Projekt ‘Učitelj sem! Učiteljica sem!’ daje glas učiteljicam in učiteljem, ki svoje delo čutijo kot poslanstvo, ki z izjemno predanostjo iščejo najboljše v učenkah in učencih in ki so lahko vzorniki prihodnjim generacijam. Projekt daje moč tistim, torej učiteljicam in učiteljem, ki lahko vsak dan znova opolnomočijo našo prihodnost,« je povzela Brina Tomovič Kandare, vodja projekta ‘Učitelj sem! Učiteljica sem!’, AmCham Slovenija.

 

Projekte je izbrala mednarodna žirija, predstavniki družbe Google in INCO. Obrazložitve vseh nagrajenih organizacij, ki so del tokratnega Google.org Impact Challenge, so na voljo na  g.co/ceechallenge. Vsaka organizacija bo prejela sredstva v višini med 50.000 in 250.000 evri, skupaj s podporo in mentorstvom Google strokovnjakov, ki bodo pripomogli, da bodo projekti v popolnosti zaživeli.

 

»Vsi projekti v sklopu Google.org Impact Challenge so pokazali ogromno ambicijo pomagati lokalnim podjetjem in posameznikom. Nobena skrivnost ni, da digitalna preobrazba spreminja način našega življenja in postaja ključno gonilo prihodnje gospodarske rasti, ne samo v Sloveniji, ampak tudi po vsem svetu. Vesel sem, da sta bila slovenska projekta prepoznana kot ena najboljših, saj vsak izmed njiju na svoj način pomaga različnim članom naše družbe pri nadaljnji rasti in razvoju,” je o izboru najboljših projektov povedal dr. Marko Grobelnik, član mednarodne Google.org Impact Challenge žirije in raziskovalec na področju umetne inteligence z Instituta Jožef Stefan v Ljubljani.

 width=

To je Googlova nadaljnja zavezanost Sloveniji ter Srednji in Vzhodni Evropi, saj so v podjetju prepričani, da bi morala tehnologija igrati koristno vlogo v življenju ljudi in ga tudi izboljšati. S prepoznavanjem pomena medgeneracijskega sodelovanja in digitalnih veščin je Google marca 2021 podprl Simbiozin projekt ‘Simbioza: S spletom naproti letom’. In od maja 2021 Google v partnerstvu z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo s pobudo Grow Slovenia with Google pomaga pri okrevanju slovenskega gospodarstva s pomočjo tehnologije. Zanimanje za pridobivanje digitalnih veščin je veliko – samo v dveh mesecih je bilo organiziranih 43 delavnic, več kot 3900 slovenskih podjetij in posameznikov pa je pridobilo nova digitalna znanja, nova orodja ter nove navade za boljše krmarjenje po prihodnosti.

 

“Veseli me, da sta Ameriška gospodarska zbornica – AmCham Slovenija in Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije – Turistica predstavila projekta, ki sta skupaj s preostalimi 11 projekti bila izbrana kot najboljša v sklopu Google.org Impact Challenge za države Srednje in Vzhodne Evrope. Oba projekta sta odlična pokazatelja, da digitalna preobrazba ne bo le pomagala pri okrevanju gospodarstva, temveč v prihodnosti ustvarila močnejše in bolj raznolike poslovne ideje,” je povzela Metka Svetlin, vodja marketinga, Google Adriatics.