Najboljši sosed je na največjem tekmovanju v Sloveniji za digitalne projekte WEBSI slavil kar petkrat. Največ nagrad je prejel za spletno video platformo M SOSESKA.
Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator, je ob tem povedala, da so neizmerno ponosni, da je njihov trud nagrajen tudi preko zunanjih nagrad. »Mercator predstavljajo ljudje, ki se trudijo preko komunikacije in marketinških projektov povezovati zaposlene in kupce. »Najboljši sosed« je prerastel tipičnega trgovca. S svojim delom želimo vračati družbi, s projektom M SOSESKA pa kupce še dodatno izobraževati in zabavati.«
Zgodbo o uspehu si Mercator deli skupaj s podjetjem Herman & partnerji. »Partnerstva odpirajo v poslovnem svetu vrata uspehu. In primer takega uspeha je naše sodelovanje,« razlaga partnerica v podjetju, Tina Cirman Popovič. M SOSESKA je bila tista, ki jih je z Mercatorjem še tesneje povezala. Na podjetju so ponosni, da so sadovi sodelovanja nagrajeni tudi od zunaj in se veselijo še prihodnjih projektov.