Promocijska kampanja istrskih kavarn in slaščičarn ter drugih sladkih ponudnikov Altroke Istra by Sladka Istra se novembra odvija v koprski Kavarni Golden Loggia.
V kultni kavarni Golden Loggia na Titovem trgu v Kopru vam meseca novembra v sklopu kampanje Altroke Istra by Sladka Istra ponujajo dve altroke sladici, in sicer Le figaro, ki jo zaznamujejo rožmarin, fige, pinjole in morska sol ter Refresco, kjer sta tipični istrski sestavini mandelj in refošk.
Kot je znano, so v Zavodu za mladino, kulturo in turizem Koper v sklopu promocijske kampanje Altroke Istra by Sladka Istra k sodelovanju povabili istrske gostinske ponudnike, ki jih zavod z različnimi promocijskimi aktivnostmi, kot so kampanje na družbenih omrežjih, nagradne igre in druge promocijske vsebine, izdatno podpira pri promociji.
V ta namen so v letošnjem letu, ko je v ospredju nacionalne promocije gastronomija, v sklopu krovnega projekta Altroke Istra nastali tudi profesionalni videi in fotografije najbolj prepoznavnih gastronomskih ponudnikov destinacije Koper, v nastajanju pa so tudi promocijske fotografije in videi koprskih kavarn, slaščičarn in drugih ponudnikov kulinaričnih dobrot.
V akciji Altroke Istra by Sladka Istra so v minulih mesecih sodelovali koprski kavarni Triglav in Kapitanija, Refoškoladnica iz Marezig, restavracija Pinija iz Strunjana, domačija Ražman iz Gračišča in Domačija Butul iz Manžana.
Več na www.sladka-istra.si in Facebook strani Sladka Istra.