Christian Santaleza, direktor podjetja Bina-Istra, koncesionar tako imenovanega istrskega Y je za Glas Istre povedal, da so že na 70 odstotkih preboja, od skupno 5.600 metrov so zvrtali 3.900 metrov. Na lokaciji je več kot 500 delavcev. Preboj predora je trenutno najpomembnejša naloga, saj vsak dodatni meter pomeni korak bližje križišču na istrski in kvarnerski strani.
V predoru bodo nameščene posebne kamere z detektorjem nesreč, posebni prezračevalni sistemi, ki bodo ponudili največje udobje v predoru tudi v normalnih pogojih, in bodo pripravljeni na dim v primeru požara v predoru, je dejal Santaleza.
Obenem koncesionar zaključuje priprave za gradnjo polnega avtocestnega profila na kvarnerski strani, od križišča Matulji do priključka z reško obvoznico, v teku pa so priprave za podaljšanje Mirnega mostu in viadukta Limska Draga, kjer bodo z deli pričeli do poletja.