Čeprav vas večina ljudi pozna, pa vendar spomnimo, kdo je Andrej Jereb in predvsem, kaj počne danes …
Življenjska usoda me je zaznamovala z avtomobili v vseh oblikah, najprej s športom, kjer sem bil dolga leta aktiven dirkač v rally športu. Ta strast do avtomobilov in dirkanja pa se je prepletala tudi s podjetniško potjo. Njeni začetki segajo v leto 1996, ko se je začela zgodba Avto centra Jereb. Že sedemindvajseto leto v domači Izoli skupaj s sodelavci nadgrajujemo našo avtomobilsko dejavnost tako z znamkami avtomobilov kot tudi s celovito ponudbo storitev za naše stranke po sistemu vse za avtomobil na enem mestu. Posebno pozornost posvečamo našim kupcem, za kar smo večkrat prejeli Nagrado za najvišje zadovoljstvo strank v Sloveniji.
Še vedno pa radi usmerjate volan …
Ta strast me še vedno drži, vendar sedaj največkrat vadim izven dirkaških cest. Najbolj pogosto na poligonu na Vranskem, kjer že vrsto let izvajam tečaje dinamične vožnje ter team buildinge. Občasno pa sem, predvsem zaradi promocijskih motivov, vabljen na dirke, kjer v glavnem sodelujem kot predvoznik.
Tudi avtomobilska industrija, tako kot številna druga področja, se je v zadnjih dveh letih soočala s krizo. Ste jo občutili tudi v Avto Centru Jereb?
Globalna težava zaradi kovida in ukrajinske krize se po eni strani odraža v velikem povpraševanju, po drugi pa v pomanjkanju surovin oziroma sestavnih delov. Vse to botruje omejeni ponudbi in posledično povzroča daljše čakalne roke za določene izdelke. Tudi mi smo zaradi tega imeli nekaj dodatnih izzivov, vendar se v zadnjem obdobju razmere izboljšujejo.
Kakšno je zanimanje za hibridna vozila?
Prodaja je presegla vsa pričakovanja. Toyota je prvo hibridno vozilo izdelala že pred 25.leti. V tem času je bilo prodanih več kot 18 milijonov vozil. Hibridna tehnologija se je izkazala za izjemno zanesljivo, voznikom prijazno ter cenovno ugodno izbiro. Vse to je prispevalo k temu, da so Toyota hibridi med najbolj prodajanimi avtomobili na svetu. V preteklem letu je bila Toyota najbolj prodajana znamka vozil v našem lokalnem okolju ter tako prispevala k nižjemu ogljičnem odtisu.
Kakšno pa je vaše stališče do električnih vozil?
Nekateri proizvajalci vozil se v zadnjem obdobju preusmerjajo v elektriko. Osebno mislim, da ne gre prehitevati. Brez konkretnih infrastrukturnih premikov ter brez subvencij se ta tehnologija ne bo tako hitro prijela, obenem še vedno ostaja odprto vprašanje ogljičnega odtisa. Res je, da avtomobil na električni pogon sam po sebi ne povzroča izpustov, se je pa treba vprašati, koliko energije je potrebne za proizvodnjo takega avtomobila in koliko energije in ogljičnega odtisa ustvarijo elektrarne. V tej luči bi si želel pogovarjati o skupnemu seštevku, če se že pogovarjamo o tem, da želimo ohraniti naš planet. Vsekakor je na zadevo treba gledati celostno.
Marsikdo je pričakoval, da se boste aktivno vključili v lokalno politiko, pa se niste. Vas politika ne zanima?
Običajno to postane aktualna tema pred volitvami. Daleč od tega, da bi mi bilo vseeno, saj imam to okolje zelo rad, vendar trenutno ne čutim potrebe, da bi v politiki osebno deloval. Vsekakor pa čutim potrebo, da s svojim delovanjem kot nekdanji športnik in podjetnik, za to okolje naredim kaj koristnega. Veseli me, da smo v vseh teh letih uspeli razvijati podjetje in ustvarjati nova delovna mesta. Podpiramo številna lokalna kulturna društva, športne klube ter posameznike. Trudimo se biti družbeno odgovorno podjetje, ki s svojim delovanjem in osnovnim poslanstvom pozitivno vpliva na lokalno okolje.
Glede na to, da smo na začetku leta … Kakšne so vaše novoletne zaobljube?
Kot podjetje si bomo še naprej prizadevali biti odličen ponudnik vseh mobilnih storitev in skrbeti za zadovoljstvo naših kupcev. Osebno pa si želim, da bi lahko še naprej živeli v urejenem, mirnem in prijaznem okolju, kjer bo lahko vsak posameznik razvijal svoje zmožnosti.
Izolan Andrej Jereb velja za enega najboljših slovenskih reli voznikov vseh časov. V domači Izoli že 27. leto uspešno vodi največji avtocenter na Obali. Kot prodajalec vozil znamk Toyota, Seat in Kia slovijo po strokovnosti, znanju in zanesljivosti. Večina njihovih strank izhaja iz lokalnega okolja, glede na razpoznavnost in številne stike pa k njim prihaja tudi veliko kupcev od drugod.