Barbimanija in “think pink”

Film o kultni plastični lutki Barbie je očitno močno vplival tudi na modni svet. Barbimanija je že tako priljubljeno rožnato barvo naredila še bolj priljubljeno.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Film o legendarni lutki Barbie, ki se predvaja tudi v slovenskih kinematografih, je očitno močno vplival tudi na modni svet. Na “pink” barvo so že pred časom prisegla številna zvezdniška imena, med njimi Lady Gaga, Valentino in Gigi Hadid, t.i. “barbiecore” trend pa je letos zavladal tudi med navadnimi smrtniki.

Rožnata barva in filozofija “think pink” je letošnji trend, v t.i. barbimanijo pa je vpletenih že prek 100 različnih modnih znamk. Na roza barvo v različnih niansah prisegajo tako moški kot ženske, rožnata pa je letos v trendu tudi na področju dodatkov in opreme za dom.

Sicer se je roza barva začela vse bolj uveljavljati v 18. stoletju na francoskem kraljevem dvoru, skozi zgodovino pa je vse bolj pridobivala na pomenu. Roza je na nek način simbolizirala emancipacijo žensk, čeprav je bila sprva opisana kot moška barva, v času nacističnih taborišč pa so z roza barvo označevali homoseksualce.

Kakorkoli že, naj bo lososova roza, marelično roza, roza fuksija ali kakršnakoli že, roza je vsekakor barva leta 2023.