Projekt izgradnje drugega tira predvideva enotirno progo s servisnimi cevmi ob najdaljših predorih, pri krajših predorih pa izstopne cevi. Obenem predvideva tudi izgradnjo treh viaduktov: Vinjan, Gabrovica in Glinščica.
Rokava je aktivno prisotna pri izvajanju drugega tira. Večino betonov zagotavlja iz betonarne Črnotiče, kjer se nahaja tudi kamnolom sestrske družbe Salonita Anhovo Kamnolomi. Začetek vgrajevanja betonov je predstavljal viadukt Glinščica dolžine 215 m, ki je z namenom varovanja narave
izveden kot zaprta škatlasta konstrukcija oziroma galerija.
Ob pričetku vrtanja predorov je nato Rokava poskrbela za brizgani beton.
Po opravljenem brizganju betona se izvaja še notranja obloga, ki bo dala predoru končni videz. Pri tem projektu je Rokava kot prva začela proizvajati beton z nizkoogljičnim odtisom z uporabo cementa Neosal Salonita Anhovo. Notranja obloga se izvaja po kampadah (po 12 m) in s posebno konstrukcijo (opažnim vozom za izdelavo notranjega oboka), ki se premika po tirnicah in zabetonira notranji obok.
Tudi železniški viadukt Gabrovica dolžine 424 m je v celoti zgrajen z betoni Rokave. Gre za izvedbo osmih stebrov in kontinuiranega prednapetega nosilca U-oblike s tehnologijo postopnega narivanja.