“Odločitev bo sprejeta v najkrajšem možnem času ter objavljena na portalu javnih naročil,” so na naše vprašanje, ali bodo razpis ponovili, odgovorili v Okolju Piran. Po poročanju Primorskih novic namreč obe ponudbi presegata prvotno ocenjeno vrednost projekta. Ta je 1,750 milijona evrov, Adriaing bi mostovž zgradil za 2,4 milijona evrov, Grafist pa 3,2 milijona evrov.
Za izgradnjo mostovža, ki naj bi trajala devet mesecev, v Okolju Piran načrtujejo najeti bančno posojilo, ki bi ga odplačevali s plačili za priveze. Teh bo ob 1.178 metrov dolgem mostovžu 280, namenjeni pa bodo privezu manjših plovil, dolgih do šest metrov. Hitrost plovbe v kanalu bodo morali omejiti na dve milji na uro, da bi se izognili onesnaževanju kanala pa bo na plovilih prepovedano prenočevanje, popravljanje plovil in vzdrževalna dela.
Po mostovžu bodo lahko hodili tudi sprehajalci, dostop je predviden z devetih vstopnih točk. Hkrati bo to tudi učna pot, saj bodo lahko sprehajalci ob njej opazovali številne zaščitene rastlinske in živalske vrste. Da gre za občutljivo območje priča tudi podatek, da je piranska enota Zavoda za varstvo narave podala naravovarstveno mnenje, naj zabijanje pilotov poteka med 1. septembrom in 15. marcem, ko ni gnezditvene sezone.