Britanski The Times o tem, kako je Slovenija postala “kolesarska prestolnica sveta”

Deli novico s tvojimi prijatelji

V The Times so v tem tednu objavili članek, ki natančno opisuje, kako je Slovenija s pomočjo Primoža Rogliča in Tadeja Pogačarja, dveh ambasadorjev slovenskega turizma, postala prepoznavna po celem svetu.

 

Avtor članka v britanskem The Times, John Westerby, najprej izrazi začudenje, kako je mogoče, da dva kolesarja, ki sta oba začela v ekipi UCI Continental in sta bila zmagovalna v tako epskem tritedenskem dvoboju v Franciji, živita komaj kilometer narazen v slovenski prestolnici.

 

Odgovor mu pomaga poiskati Miroslav Miškulin, generalni direktor ekipe, ki pravi, da se taktika za uspeh skriva v kulturi, ki nagrajuje življenjski slog na prostem, že pri mladih močno spodbuja šport, v kombinaciji gorskega terena in ugodne klime nagovarja ljudi h kolesarjenju ter ozavešča o možnostih profesionalnega kolesarjenja. Miškulin navaja, da je Slovencem šport že od nekdaj sila pomemben in se mu daje velik poudarek ter dodaja, da lahko ravno zato “zvečer na televiziji vidimo enega Slovenca, ki je osvojil medaljo v smučarskih skokih, naslednji dan Luko Dončića, ki igra v ligi NBA, spet drugič pa tekmo Atletico Madrida z našim vratarjem Janom Oblakom”. Slednji je v preteklem mesecu za The Times opravil intervju, v katerem govori ravno o tem, kako je dejstvo, da se že je v mladih letih preizkušal v raznoraznih športih (od košarke in rokometa do tenisa) verjetno najbolj pripomoglo k njegovi karieri profesionalnega športnika.

 

Sposobnost “zamenjave športa” pa se je spektakularno odrazila tudi v vzponu Rogliča, ki je začel kot smučarski skakalec, nato pa kot prvi Slovenec osvojil veliko kolesarsko turnejo. Za razliko od njega pa je bil kolesarski potencial Pogačarja znan že pri devetih letih, pravi Miškulin, in dodaja, da je “svet slovenskega kolesarstva resda majhen, ampak v marsikaterem pogledu popolnoma izoblikovan”.

 width=Foto: arhiv Jumbo Visma