Čokoladni sladoled: cena ni nujno merilo kakovosti

Najdražji sladoled ni nujno najbolj kakovosten, je ugotovila raziskava Zveze potrošnikov Slovenije, kjer so testirali 16 čokoladnih sladoledov različnih blagovnih trgovskih znamk. Zmagovalec testa je bil ekološki sladoled.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Trije od 16 čokoladnih sladoledov s0 izhajali iz ekološkega kmetijstva, eden je bil veganski.

Pri ZPS so testirali njihovo sestavo, označbo, hranilno vrednost, senzorične lastnosti in morebitno vsebnost neželenih mikroorganizmov. Za kilogram čokoladnega sladoleda na testu so odšteli od tri do 20 evrov, med najdražjimi pa, kot so pojasnili, tokrat ni bilo ekoloških sladoledov.

Raziskava je pokazala, da večina sladoledov vsebuje od tri do šest aditivov, en sladoled je bil brez enega samega aditiva in arome, saj je narejen le iz štirih sestavin: mleka, smetane, sladkorja in kakava. Pri enem izdelku so odkrili tudi preseženo vrednost enterobakterij oziroma mikroorganizmov.

Za ekološki sladoled so odšteli 14,63 evra za kilogram, za izdelek, ki ima dobro razmerje med ceno in kakovostjo, pa približno štiri evre manj. Med tistimi, ki so se slabše odrezali, sta tako najdražji kot najcenejši na testu.