Delodajalci o generaciji Z: Prinašajo več težav, kot so vredne njihove plače

Nova raziskava kaže, da postaja generacija Z vse manj priljubljena med delodajalci. Ti naj bi novo zaposlene delavce v dvajsetih vse pogosteje odpuščali kmalu potem, ko začnejo z delom. Imeli naj bi slabšo splošno delovno etiko in komunikacijske sposobnosti, pravijo.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Po poročanju Euronews začenja generacija Z vstopati na trg dela, ki nanje ni popolnoma pripravljen. Glede na nedavno poročilo platforme za izobraževalno in karierno svetovanje Intelligent so mnogi nedavni diplomanti deležni številnih pripomb na njihove delovne sposobnosti. Delodajalci zato poročajo o vse večjih pomislekih pri njihovem zaposlovanju.

Podjetja so si od nekdaj prizadevala, da bi svoje ekipe zapolnila z mlajšimi zaposlenimi, danes pa mnogi delodajalci ugotavljajo, da novinci iz tako imenovane generacije Z prinašajo več težav, kot so vredne njihove plače.

3/4 delodajalcev nezadovoljnih z novo generacijo

Nedavno objavljena raziskava, v kateri je sodelovalo več kot 900 vodilnih delodajalcev, je pokazala, da jih je 3/4 nezadovoljnih z delovno uspešnostjo novozaposlenih iz Generacije Z, pri čemer je od 6 od 10 podjetij avgusta priznalo, da so hitro odpustili vsaj eno osebo iz te starostne skupine.

“Skoraj dve tretjini (65 %) anketiranih menedžerjev za zaposlovanje je prepričanih, da ta generacija meni, da je upravičena do vsega, 63 % pa jih meni, da so prehitro užaljeni,” ugotavljajo v raziskavi.

Generacija Z

Generaciji Z primanjkuje delovne etike

Predstavniki anketiranih podjetij so se najpogosteje pritoževali nad pomanjkanjem delovne etike in slabimi komunikacijskimi sposobnostmi zaposlenih generacije Z. Pri tem je eden od šestih anketiranih trdil, da ne bi bili pripravljeni ponovno zaposliti delavca iz te starostne skupine. Oznaka generacije Z se običajno nanaša na ljudi, rojene med letoma 1997 in 2012. Več kot polovica anketiranih podjetij je dejala, da se zaposleni iz te starostne skupine “ne odzivajo dobro na povratne informacije in kritike.”

“Pogosto jim primanjkuje praktičnih izkušenj iz resničnega sveta in mehkih veščin, potrebnih za uspeh v delovnem okolju,” je povedal Huy Nguyen, glavni svetovalec za izobraževanje in razvoj kariere pri podjetju Intelligent, ki je izvedel raziskavo.

“Odraščanje, ki so ga zaznamovali družbeni mediji in pisna komunikacija, pomeni, da se številni mladi zaposleni težko spopadejo z osebnimi pogovori, zlasti tistimi, ki jih pričakujejo v poklicnih okoljih,” je za DPA pojasnil psiholog Mark Travers.

Generacija z