Destinacija Slovenska Istra aktivno zakorakala v drugo polovico leta

Turistične organizacije Slovenske Istre tudi v jeseni nadaljujejo z aktivnostmi, ki so si jih zadale za leto 2023. Slovenska Istra se bo pod blagovno znamko Love Istria predstavila na sejmih in workshopih v tujini, v teku je digitalna jesenska promocijska kampanja in pa tudi že priprave na promocijo v prihajajočem letu. 

Deli novico s tvojimi prijatelji

Skupni nastop na sejmih in workshopih tudi v drugi polovici leta

Turistične organizacije Slovenske Istre se že vrsto let na tujih tržiščih predstavljajo predvsem pod skupno blagovno znamko Love Istria. Tudi letošnjo jesen ne bo nič drugače.

Pretekli konec tedna je svojo raznoliko turistično in kulinarično ponudbo Slovenska Istra predstavila na festivalu Aufsteirern v avstrijskem Gradcu. Festival, ki ga vsako leto obišče več kot sto tisoč obiskovalcev, je odlična priložnost za prestavitev na enem od ključnih tujih tržišč. V prvih sedmih mesecih tega leta so namreč vse štiri občine naštele kar 57.541 prihodov in 162.882 nočitev s strani avstrijskih gostov. Avstrijci tako predstavljajo kar dobro četrtino vseh tujih gostov.

Slovenska turistična organizacija (STO) je včeraj organizirala workshop slovenskega turističnega gospodarstva v Belgiji, v Ghentu, ki so se ga udeležili tudi predstavniki Slovenske Istre. Čez dobra dva tedna, 5. oktobra, pa se bodo ti predstavili tudi na workshopu v Budimpešti, ki ga prav tako organizira STO. Madžarska je eno pomembnejših tržišč z naslova prihodov in prenočitev gostov tako v Sloveniji kot tudi v Slovenski Istri. V prvih sedmih mesecih tega leta so vse štiri občine naštele 11.583 prihodov in 31.599 nočitev s tega tujega tržišča.

 

Povečana aktivnost na italijanskem tržišču

Destinacija Slovenska Istra – Love Istria vseskozi krepi tudi promocijo na sosednjem italijanskem trgu. Že marca so predstavniki štirih istrskih destinacij  v središču Milana 35 predstavnikom italijanskih medijev La Repubblica, Il Giornale, Donna Moderna, Elle, Dove, Bell’Europa in drugim predstavili bogato naravne in kulturno dediščino, wellness ponudbo, kulinariko, aktivnosti na prostem in edinstvena doživetja.

V oktobru pa se bo destinacija predstavila na borzi TTG Rimini. Gre za vodilni dogodek potovalne industrije v Italiji in eden najpomembnejših B2B dogodkov, ki je odlična priložnost za srečanje s partnerji in potencialnimi novimi partnerji.

V sodelovanju s predstavništvom STO pa bo v Italiji 25. oktobra v Neaplju potekal workshop, na katerem bodo prisotni italijanski novinarji, blogerji in turistični agentje. Na workshopu se bodo poleg predstavnikov destinacije Slovenska Istra predstavili tudi istrski nastanitveni ponudniki, ki bodo imeli možnost sklepanja novih potencialnih partnerstev. Predstavitev bo posvečena izključno Slovenski Istri, ki se bo imela priložnost predstaviti na eni od najlepših lokaciji v centru Neaplja nasproti Castela dell’Ovo, v hotelu Santa Lucia. V sklopu Združenja zgodovinskih mest pa se bo Istra v novembru predstavila tudi v Torinu.

Razgled Foto Jaka Ivancic

V teku jesenska digitalna kampanja, ki se osredotoča na doživetja

Septembra so vse štiri destinacije pričele tudi s skupno promocijsko kampanjo, ki poteka prek socialnih omrežij (Facebook, Instagram) Love Istria. Kampanja nagovarja k obisku destinacije po glavni poletni sezoni, k čemur spodbuja s foto in video materiali, vsebinsko pa se osredotoča na aktivna in lokalna doživetja. Ta so predstavljena na dveh pristajalnih straneh:

Kampanja poteka na štirih ključnih trgih: avstrijskem, italijanskem, nemškem in domačem slovenskem.

 

Priprave na okrepljeno digitalno promocijo v 2024

Obenem pa prav v tem času poteka tudi priprava materialov za projekt, ki bo luč ugledal v prihodnjem letu. Gre za izkušnje in zgodbe tujcev, ki so za svoj dom izbrali prav Slovensko Istro. Njihova edinstvena perspektiva in ljubezen do regije bosta prikazani skozi 10 promocijskih video spotov in pristajalnih strani, na katerih bodo posamezniki predstavili, kako je Istra osvojila njihova srca in kaj je po njihovem mnenju tisto, kar je (zanje) najbolj vredno obiska.

Glavni cilj kampanje, ki je planirala za leto 2024, je navdušiti potencialne obiskovalce iz ključnih trgov, da odkrijejo Istro: njeno bogato kulturno in naravno dediščino, ter gostoljubnost prebivalcev, skozi oči tistih, ki jih je tako očarala, da so jo izbrali kar za svoj dom. Produkcija bo izpeljana do konca leta, zgodbe pa bodo objavljene v prihajajočem.

 

Ponudniki vabljeni k prodaji doživetij prek portoroškega portala

V začetku letošnjega leta je zaživel portal www.loveistria.si, kjer se pod skupno blagovno znamko predstavljajo vse štiri istrske destinacije. Na portal bo v kratkem umeščen tudi rezervacijski sistem – vmesnik za prodajo doživetij, ki že deluje na strani www.portoroz.si. Vse istrske ponudnike vabimo, da se z namenom dodatne promocije in prodaje doživetij, pridružijo in predstavijo svojo ponudbo.