V ponedeljek se v Kopru nadaljujejo izobraževanja na temo digitalnega marketinga v turizmu. Tokrat bosta v ospredju Facebook in Instagram, so sporočili s Turistične organizacije Koper
Kot je znano, Mestna občina Koper v sklopu projekta sofinanciranja razvoja in promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji v sodelovanju z zunanjimi strokovnjaki izvaja sklop izobraževanj na temo digitalnega marketinga v turizmu, ki so v prvi vrsti namenjena nastanitvenim ponudnikom v občini, pa tudi vsem ostalim, ki so povezani s področjem turizma v destinaciji Koper.
Potem ko so minuli teden na prvem izobraževanju predstavili delovanje globalnih spletnih platform, kot so Booking.com, Inspirok, Airbnb in Tripadvisor, bosta v ponedeljek, 20. maja, v ospredju družbeni omrežji Facebook in Instagram.
Specialist za družbene medije Matej Špehar bo spregovoril o tem, kdo so uporabniki družbenih medijev Instagram in Facebook, kakšne so posebnosti teh medijev in kakšne so povezave med njima. Predstavil bo tudi, kako sprožati plačljive objave za učinkovito promocijo In kako pripraviti vsebine, ki dosežejo ciljno občinstvo tudi brez oglaševanja. Predstavil bo konkretne primere iz prakse.
Matej Špehar je sicer v družbene medije dobro prenesel znanje komuniciranja z avditorijem iz programskega vodenja različnih radiev po Sloveniji (Hit, Aktual), še posebej pa se je specializiral za promocijo na Facebooku. Zdaj njegov pečat nosijo uspešni primeri na družbenih omrežjih, kot so Pivnica Union, Kino Bežigrad, Nina Pušlar, Jan Plestenjak, smučišče Krvavec, BTC, smučarski skoki na Ljubnem in drugi.
Predavanje bo v ponedeljek, 20. maja, ob 17. uri v Pretorski palači.
Vsa izobraževanja so za udeležence brezplačna, trajajo približno od 2,5 do tri ure z enim krajšim vmesnim odmorom. Za udeležbo je potrebna predhodna prijava tej povezavi ali prek telefonske številke TIC Koper: 05 6646 403.