Slovenska turistična organizacija je dobila priložnost, da z ameriškim NBA klubom Dallas Mavericks, kjer igra naš izjemni košarkar Luka Dončić, sklene posebno partnerstvo. Tako je Luka Dončić postal ambasador slovenskega turizma, Slovenija si pa od tega partnerstva obeta več sodelovanja na področju turizma ter novih poslovnih sodelovanj.
Že večkrat se je izkazalo, da je Slovenija lahko še bolj uspešna in prodorna, če se znamo povezati. In to partnerstvo je dober dokaz za to. Partnerji v ponujenem sodelovanju prepoznavajo edinstveno priložnost za promocijo Slovenije v ameriški javnosti in tudi globalno. Njihov skupni cilj je okrepiti prepoznavnost Slovenije v ameriški javnosti in odpreti prostor za gospodarske in turistične priložnosti.
Dogovorjene promocijske aktivnosti Slovenije bo klub Dallas Mavericks izvajal preko oglaševanja nacionalne znamke I feel Slovenia in to kar dve sezoni. Aktivnosti bodo stekle s tekmo 11. marca 2020 med kluboma Dallas Mavericks in Denver Nuggets, ko bo znamka še posebej izpostavljena. Takrat bodo imeli »I feel Slovenia night«. Temu bo sledila še turistična delavnica »Texas feels Slovenia«, ki bo dan po tekmi in kjer se bodo lahko predstavila slovenska podjetja. Sloveniji se s tem odpira možnost, da se Teksasu predstavi tudi kot potencialna gospodarska partnerica.
Tako močnega ambasadorja kot je košarkar Luka Dončić Slovenija v Združenih državah Amerike, in zlasti v Teksasu, še ni imela. Tam namreč vlada prava Dončićmanija. Zato je ponujena priložnost res izjemna.