Meta zdaj načrtuje, kako se poskusiti boriti za pripadnike generacije Z, pri čemer se osvajanje mladih vrti okoli dveh elementov.
Prvi se nanaša na večje število “reelsov” in podobne vsebine v feedu namesto objav prijateljev. Torej bomo gledali več vsebine od ljudi, ki jih ne spremljamo, kar je podobna taktika, kot jo v zadnjem letu uporablja tudi Instagram. Drugi del načrta se nanaša na forsiranje že obstoječe vsebine, kot so Marketplace, Facebook Dating, Groups in Events.
Iz Mete so sporočili, da njihova ciljna skupina niso najstniki, temveč mlajše odrasle osebe. Kot primer je vzeta 22-letna oseba, ki je pravkar končala fakulteto in se preselila v novo mesto. Ta prototip uporabnika bi lahko prek Facebooka in njegovega Marketplacea poceni opremil svoj stanovanje, se pridružil lokalnim skupinam (Groups) in odkrival vsebine v novem mestu (Events), hkrati pa uporabljal tudi Facebook Dating.
Nekateri analitiki menijo, da bi Metin načrt, da Facebook postane dovolj kul za generacijo Z, tokrat res lahko uspel.