Facebook pripravlja spremembe, ki vam ne bodo všeč

Facebook že vrsto let slovi kot družabno omrežje za starejšo generacijo, najstniki pa nanj gledajo kot na nekaj, kar uporabljajo njihove mame ali babice. Lansko raziskovanje je pokazalo, da ga uporablja le še tretjina najstnikov, starih od 13 do 17 let – leta 2014 je ta številka znašala okoli 71 odstotkov.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Meta zdaj načrtuje, kako se poskusiti boriti za pripadnike generacije Z, pri čemer se osvajanje mladih vrti okoli dveh elementov.

Prvi se nanaša na večje število “reelsov” in podobne vsebine v feedu namesto objav prijateljev. Torej bomo gledali več vsebine od ljudi, ki jih ne spremljamo, kar je podobna taktika, kot jo v zadnjem letu uporablja tudi Instagram. Drugi del načrta se nanaša na forsiranje že obstoječe vsebine, kot so Marketplace, Facebook Dating, Groups in Events.

Iz Mete so sporočili, da njihova ciljna skupina niso najstniki, temveč mlajše odrasle osebe. Kot primer je vzeta 22-letna oseba, ki je pravkar končala fakulteto in se preselila v novo mesto. Ta prototip uporabnika bi lahko prek Facebooka in njegovega Marketplacea poceni opremil svoj stanovanje, se pridružil lokalnim skupinam (Groups) in odkrival vsebine v novem mestu (Events), hkrati pa uporabljal tudi Facebook Dating.

Nekateri analitiki menijo, da bi Metin načrt, da Facebook postane dovolj kul za generacijo Z, tokrat res lahko uspel.