Zavarovalnica Generali ostaja močno zavezana trajnostnemu delovanju na vseh področjih. V skrbi za odgovorno prihodnost k temu spodbuja tudi mala in srednje velika podjetja z nagradnim natečajem SME EnterPRIZE. Gre za strateško pobudo Skupine Generali, ki je zaživela leta 2021, ob 190-letnici Generalija. Natečaj hkrati poteka na 10 evropskih trgih in tudi v Aziji.
Poudarek:
Ste v podjetju razvili nov trajnostni model? Izvajate prakso s pozitivnim vplivom na okolje? Vaši projekti prinašajo koristi zaposlenim, družbi in celotni skupnosti? Nikar ne oklevajte in se prijavite na nagradni trajnostni natečaj SME EnterPRIZE zavarovalnice Generali. Prijave na www.generali.si/sme-enterprize so preproste in enostavne, čas pa imate do 3. junija.
»V Generaliju si prizadevamo za zelen in pravičen prehod, saj se zavedamo odgovornosti, ki jo kot vseživljenjski partner nosimo do naših strank, družbe in planeta. Že tretje leto zapored prek natečaja SME EnterPRIZE spodbujamo podjetja, da delijo svoja trajnostna prizadevanja ter nagrajujemo njihove družbeno odgovorne poslovne prakse. Odziv na našo pobudo je vsako leto boljši in priča o tem, da je natečaj za podjetja neprecenljiva izkušnja, ki navdihuje in utrjuje njihovo nadaljnjo pot k trajnostnemu razvoju in boljši prihodnosti za vse,« je o natečaju povedala Vanja Hrovat, predsednica uprave Generali d. d.
Nagrade za najboljše, dragocene izkušnje za vse
Podjetja svoje primere trajnostnih praks in poslovnih modelov lahko prijavijo v dveh kategorijah: pozitiven vpliv na okolje in pozitiven vpliv na zaposlene, družbo in skupnost. Zmagovalec posamezne kategorije bo prejel finančno nagrado v višini 10.000 EUR, drugo uvrščeni pa paket poslovnih zavarovanj v vrednosti 2.500 EUR.
O zmagovalcih in prejemnikih nagrad bo odločila slovenska strokovna žirija, medtem ko bo mednarodna žirija Skupine Generali izmed sodelujočih izbrala eno podjetje, ki bo na zaključnem dogodku v Bruslju kot eden izmed desetih evropskih junakov trajnosti dobilo priložnost predstaviti se širši evropski poslovni javnosti.
Z roko v roki za lepši jutri
Dosedanji zmagovalci izkušnje z natečajem opisujejo kot izjemne. Vidijo ga kot edinstveno priložnost za predstavitev svojih trajnostnih rešitev širši skupnosti. Hvaležni so za vpogled v trajnostne prakse drugih in primerjavo z najboljšimi. Hkrati poudarjajo, da jim je natečaj omogočil dodatno prepoznavnost, dostop do strokovnjakov in novih poslovnih priložnosti, nagrade in priznanja pa jim pomenijo spodbudo za razvoj novih trajnostnih projektov.
»Vidimo, kaj se dogaja okoli nas, iz tedna v teden smo podvrženi stalnim spremembam, ne le okoljskim, tudi družbenim in ekonomskim. Temu primerno moramo prilagoditi naše poslovanje in se ob tem zavedati tudi dejstva, da vse tisto kar ustvarimo, vrnemo okolju v katerem delujemo. Sodelovanje v natečaju SME EnterPRIZE je dobrodošla izkušnja, s katero lahko podjetje izmeri svojo trajnostno usmerjenost na nek zanimiv, poučen način in usmeri svoj pogled v prihodnost,« je o sodelovanju v Generalijevi pobudi povedal Borut Fakin, direktor podjetja Vinakoper, ki je v lanskem natečaju osvojilo prvo nagrado za pozitiven vpliv na okolje.
Za varno prihodnost podjetij in zaposlenih
Enega ključnih temeljev varnega in trajnostnega poslovanja podjetij sicer predstavljajo tudi zavarovanja. V hitro spreminjajočem se poslovnem okolju so podjetja vsakodnevno izpostavljena različnim tveganjem – od naravnih nesreč do finančnih izzivov. Zato je ustrezna zavarovalna zaščita nujna, saj ne le varuje premoženje, temveč podjetjem omogoča tudi večjo stabilnost, odpornost ter spodbuja njihovo dolgoročno rast in razvoj.
Poslovna zavarovanja lahko podjetja pri zavarovalnici Generali prilagodijo svoji branži. Stranke se lahko odločijo za paketno zavarovanje, ki vključuje širok nabor zavarovanih nevarnosti ali za prilagojeno zavarovanje, ki vključuje točno tista kritja, ki jih stranke same izberejo in z njimi ohranijo vrednost premoženja v primeru nesreče. Prav tako pa podjetja v vse večji izkazujejo tudi skrb za zaposlene s kolektivnimi zavarovanji, s katerimi jim nudijo dodatno varnost v primeru bolezni, nezgod ali drugih življenjskih prelomnic.
»Zavarovanje je za podjetje izjemno pomembno – razumemo ga kot garancijo za prihodnost in kot odgovornost do vsega, kar podjetje ustvarja. Prav je, da to vrednost zaščitimo in zanjo ustrezno skrbimo. Pri tem se dobro zavedamo tudi pomembnosti kolektivnih zavarovanj. Zdravje je minljivo, a zavarovanja nam dajejo občutek varnosti in zavedanja, da nam bo v primeru težav vedno nekdo priskočil na pomoč. Zaposleni v Vinakoper to izjemno cenijo, zato verjamem, da bomo s tem nadaljevali tudi v bodoče,« je o pomenu zavarovanj za njihovo podjetje povedal Fakin.