Generali zavarovalnica zaključila še zadnji letošnji val digitalnega opismenjevanja starejših

Gornji Grad, Ljutomer in Bovec so bile še zadnje tri letošnje občine, kjer je Generali zavarovalnica uspešno izvedla projekt »Digitalno samostojni«, s katerim so želeli opolnomočiti starejše občane s ključnimi digitalnimi znanji, ki jih potrebujejo za vsakodnevno življenje.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Pobuda »Digitalno opismenjevanje starejših« je del dolgoročnega programa »Digitalno samostojni«, ki so ga v Generali zavarovalnici zasnovali in zagnali za povečanje računalniške pismenosti starejših občanov, ki živijo izven večjih mest. Razvili so koncept izobraževanj v obliki brezplačnih računalniških uric, ki jih organizirajo za starejše občane iz manjših krajev, kjer je manj možnosti za pridobivanje digitalnega znanja. Brezplačne računalniške urice so tako izobraževalne kot tudi družabne narave. Skupaj s predavateljem udeleženci spoznajo osnovno uporabo interneta, e-pošte, pametnih telefonov, se naučijo vzpostaviti video klic, dostopati do storitev e-zdravja in še več – vse, kar potrebujejo v vsakdanjem življenju.

Ob zaključku delavnic so vsi udeleženci podali oceno o zadovoljstvu s tečajem in odzivi so bili zelo pozitivni:

  • Povprečna ocena zadovoljstva s tečajem je zelo visoka: 4,8;
  • v povprečju bi 9 od 10 udeležencev tečaj priporočilo prijateljem, sodelavcem ali družinskim članom v zrelih letih;
  • velika večina udeležencev (90 %) se po tečaju počuti bolj samozavestno pri uporabi računalnika kot pred tečajem, zato bodo računalnik uporabljali bolj samostojno (85 %) in pogosteje (82 %) kot prej.

Vsi tečaji so bili izvedeni v občinah, ki se umeščajo med slovenske občine z najvišjim deležem starejšega prebivalstva in visokim deležem indeksa staranja. V prvem valu, novembra 2023, so tečaji potekali v Lendavi, Piranu in Kranjski Gori, letos spomladi v Poljčanah, Črni na Koroškem in Trbovljah in novembra 2024 še v Gornjem Gradu, Ljutomeru in Bovcu.

generali

»S projektom predajamo starejšim občanom znanje o tem, kako učinkovito uporabljati svetovni splet, se naročiti na zdravniški pregled, preveriti urnik javnega prevoza, vzpostaviti video klic s sorodnikom, plačati račun in nenazadnje varno uporabljati spletne storitve. Naš cilj je, da jim omogočimo pridobitev bistvenih digitalnih veščin, ki jim bodo olajšale uporabo računalnika in pametnega telefona v vsakdanjem življenju,« je izpostavila direktorica marketinga in odnosov z javnostmi Svetlana Almaš

Kot vseživljenjski partner se pri Generaliju trudijo za vključevanje in podporo ljudem v vseh obdobjih njihovega življenja. Mednje sodijo tudi starejši, ki se pri enostavnih dnevnih opravilih vse pogosteje srečujejo z nujno uporabo pametnih naprav, a jim za suvereno in neodvisno uporabo računalnika ali pametnega telefona primanjkuje ključnih digitalnih veščin.