Heroji furajo v pižamah: naj se decembrska zabava ne konča tragično

Ozaveščanju o nevarnostih vožnje pod vplivom alkohola in drog sta se v okviru iniciative Heroji furajo v pižamah, ki jo podpira tudi zavarovalnica Generali, pridružila glasbenika Miha Guštin – Gušti in njegov sin Kris Guštin (Joker Out).

Deli novico s tvojimi prijatelji

V ospredju letošnje sezone kampanje Heroji furajo v pižamah, ki je ena vodilnih slovenskih iniciativ za zmanjševanje voženj pod vplivom alkohola, so odnosi, zaupanje in odgovornost med mladimi in njihovimi starši. Iniciativa, ki jo v sodelovanju z Zavodom VOZIM, že vse od začetka podpira tudi zavarovalnica Generali, mlade spodbuja k odgovornim odločitvam – da za prevoz z zabave raje pokličejo starše ali prijatelje.

Rock’n’Roll na odru, ne za volanom

To zagovarjata tudi Miha Guštin – Gušti in njegov sin Kris Guštin, oba uspešna slovenska glasbenika, ki tudi najbolje poosebljata nov slogan kampanje: »Rock’n’Roll na odru, ne za volanom. Za prevoz vedno pokliči svojega heroja«.

Zaskrbljujoča uporaba drog

Naj se čarobni december, čas zabav in praznovanj, nikar ne konča tragično – z le eno nespametno potezo, ko nekdo sede za volan pod vplivom alkohola ali drog. Po podatkih policije za leto 2024, se število prometnih nesreč zaradi alkohola sicer zmanjšuje, uporaba drog v prometu pa na drugi strani narašča. Policija je namreč letos med 1.224 strokovnimi pregledi odkrila 170 pozitivnih na droge, kar 658 pa je test odklonilo.

Heroji

Ključna je preventiva

Ob povečanem nadzoru v tem obdobju so ključnega pomena preventivne akcije – tudi Heroji furajo v pižamah. Te že kažejo pozitivne učinke, saj so mladi v zadnjem desetletju prepolovili število prometnih nesreč pod vplivom alkohola. Vseeno pa, kot poudarjajo v Zavodu VOZIM, »v Sloveniji ostaja ključen izziv močna zakoreninjenost alkohola v družbi, njegova vsakdanja prisotnost, vedno bolj pa tudi porast uporabe drugih psihoaktivnih snovi.«

Zvesta podpora Generalija

Velik pomen preventivnemu delovanju na področju varnosti dajejo tudi v zavarovalnici Generali, ki z različnimi projekti ozavešča, izobražuje in spodbuja odgovorno ravnanje vseh udeležencev v prometu.

Herojski SMS in nagradna igra

Mladi v teh situacijah včasih težko najdejo prave besede, s katerimi bi zaprosili za pomoč. Zato so v Zavodu VOZIM predstavili še eno novost: Herojski SMS.

»Hej, žal nisem v stanju za vožnjo. Me lahko prosim prideš iskat? Hvala! ❤️«

Zgornjo vsebino si lahko uporabniki prek spletne strani shranijo v telefon in jo enostavno uporabijo, ko bodo potrebovali prevoz z zabave. ​​S prenosom herojskega sporočila podpišejo tudi t. i. herojsko zavezo, s katero podprejo iniciativo za manj voženj pod vplivom drog in alkohola.

Generali v inciativi sodeluje tudi z nagradno igro Herojska zaveza, v kateri podarjamo enoletno brezplačno zavarovanje Moja prva avtopolica.

Generali se ob tem v iniciativo aktivno vključuje tudi na posvetih po različnih krajih po Sloveniji. »Heroji furajo v pižamah odlično rešujejo problem voženj pod vplivom alkohola, saj vključujejo mlade in nagovarjajo odgovorno vedenje. Na posvetih, kjer sodelujemo, z našim simulatorjem vožnje pod vplivom omogočamo mladim, da na varen način spoznajo, kako močno alkohol vpliva na reakcijski čas voznika,« je o podpori projektu povedala vodja oddelka za tržno komuniciranje Tea Rojec.

2

Klic k akciji

Heroji furajo v pižamah letos znova pozivajo mlade in starše k odprtemu dialogu in medsebojnemu zaupanju, ki sta temelj varnejših odločitev. Kritičen pogled mladih na problematiko alkohola je spodbuden znak, da se zavedajo izzivov, ki jih prinaša družbena normalizacija alkohola. Hkrati pa se odpira priložnost za družbeni dialog.  Ne pozabimo, heroj je vsakdo, ki sredi noči, v pižami, poskrbi za varen prevoz svojih najbližjih – majhna dejanja, ki lahko pomenijo velike spremembe.