»Naše naložbe v digitalizacijo in prekvalifikacijo zaposlenih v mreži v svetovalce za celovita finančna vprašanja v zadnjih nekaj letih nam danes omogočajo, da imamo celovit vpogled v dnevne potrebe naših strank, vključno z njihovimi potrebami po zaščiti vsega, kar je zanje najpomembnejše,« je dejal Jozef Kausich, predsednik uprave Intese Sanpaolo Bank, in pri tem dodal: »Zelo verjamemo v sinergije, kjer kombinacija bančnih in zavarovalnih produktov prispeva k ustvarjanju finančne stabilnosti in udobja v zasebnem ali poklicnem življenju naših strank. Zahvaljujoč se partnerstvu, bomo še bolj okrepili našo svetovalno dejavnost na področju zavarovanj ter dopolnili našo ponudbo z zavarovalnimi produkti visoke kakovosti.«
Glede na stopnje rasti, zlasti na področju življenjskih zavarovanj, spada slovenski trg med atraktivnejše v Srednji in Vzhodni Evropi. Penetracija zavarovalnih produktov v Sloveniji predstavlja pet odstotkov bruto domačega proizvoda.
»Naš cilj v Generaliju je, da kot vseživljenjski partner vsem svojim strankam nudimo produkte in storitve, ki so prilagojeni njihovim potrebam in željam. Veseli me, da lahko tudi strankam Intese Sanpaolo Bank ponudimo rešitve, ki jim zagotavljajo zaščito, skladno z njihovimi različnimi potrebami in pričakovanji – tako posameznikom, družinam kot podjetjem,« je povedala Vanja Hrovat, predsednica uprave zavarovalnice Generali v Sloveniji.
Intesa Sanpaolo za slovenski trg ponuja storitveni model, ki temelji na sodelovanju lokalnih in mednarodnih strokovnjakov. Cilj modela je razvijati najustreznejše rešitve za stranke ter dvigniti raven kakovosti ponujenih storitev. Partnerstvo prispeva k razvoju vloge bančnega svetovalca, ki bo v poslovalnici postal sogovornik strank pri izbiri zavarovalnih rešitev (zdravje, delo, avtomobili, domovi, hišni ljubljenčki) ter ustrezno svetoval podjetjem pri odločitvi o sklenitvi zavarovanj.
Z namenom krepitve bančnega zavarovalništva je bila zasnovana tudi nova blagovna znamka z imenom »BE PROTECTED«. Njena grafična zasnova s skrbno izbrano tipografijo še dodatno krepi sporočilnost koncepta varnosti in vrednosti, ki jih ti produkti prinašajo strankam banke.