Izjemna promocija Slovenije: od Tour de France do Svetovnega kolesarskega prvenstva v Italiji

Deli novico s tvojimi prijatelji

Slovenija je bila v teh dneh deležna pozornosti svetovnih medijev, kolesarskih navdušencev in ostale javnosti. STO se je na vrhunske uspehe naših kolesarjev na Dirki po Franciji bliskovito odzvala s celovito promocijsko kampanjo. Aktivnosti pa v sodelovanju s Kolesarsko zvezo Slovenije in slovenskimi kolesarji nadaljujemo tudi na Svetovnem kolesarskem prvenstvu v cestnem kolesarjenju, ki te dni poteka v Imoli.

 

Izjemen dosežek Tadeja Pogačarja, Primoža Rogliča in vrhunske športne predstave ostalih slovenskih kolesarjev na dirki po Franciji, ne moremo opisati v besedah. Naša občutenja so zato prelili v rumeno obarvan znak I feel slovenia, ključniku ##ifeelsLOVEnia pa priložnostno dodali #ifeelyellow. Izjemoma so za to priložnost nacionalno in turistično znamko in komunikacijska orodja spremenili v barvo, ki jo te dni nosi vsa Slovenija.

 

Ob povečani pozornosti svetovnih javnosti zaradi uspehov naših kolesarskih asov na Dirki po Franciji, so na STO prejšnji teden okrepili promocije aktivnosti in Slovenijo izpostavili kot deželo vrhunskih športnikov, športnih navdušencev in odlično kolesarsko destinacijo za aktiven oddih.

 

»Zasnovali smo celostno komunikacijsko kampanjo, ki obsega komuniciranje z mediji, niz vsebin na portalu Slovenia.info, novičnike, vrhunske vizuale in video vsebine ter intenzivno in agilno komunikacijo na družbenih omrežjih«, so še povedali.

 

Na družbenih omrežjih so za naše kolesarske ase navijali z objavami s ključnikom #ifeelslovenia, v posebnem videu so skupaj s Primožem Rogličem vabili k odkrivanju Slovenije. Tuje medije so z novičniki vabili k odkrivanju športnega srca Slovenije, slovenskim navijačem na dirki pa so razdelili zastavice I feel Slovenia. V zadnjem tednu se je povečalo število objav s ključnikom #ifeelsLOVEnia za več kot 100 %, doseg objav in število interakcij pa se je v času intenzivne komunikacije povečalo za več kot 300 %. S Twitter in Facebook oglaševanjem v času Tour de France so dosegli več kot 7 milijonov prikazov oglasov vezanih na Slovenijo in slovenske kolesarje na Tour de France.

 

Še posebej odmevno je bilo sporočilo za tuje medije z naslovom »Why Slovenia is a Tour De Force when it comes to cycling«, ki so ga posredovali najuglednejšim tujim medijem. Dosegli so več kot 400 objav v tujih medijih z neverjetnim skupnim dosegom več kot 1 milijarde in 64 milijonov bralcev. “Ljubezen do športa je zapisana Slovencem v genih,“ so zapisali v ta članek, ki Slovenijo opisuje kot “zelen kolesarski raj” v srcu Evrope, ki se ponaša z nekaterimi od najboljših svetovnih kolesarjev in najbolj raznolikih kolesarskih poti. Poudarja, da je naša država ena najbolj zelenih in varnih na svetu. Slovenija je športna velesila, njeni športniki pa eni najpristnejših in srčnih ambasadorjev države.

 

To dokazuje tudi zanimanje za Slovenijo, ki ga je spodbudil velik uspeh Tadeja Pogačarja, Primoža Rogliča in preostalih slovenskih kolesarjev na Dirki po Franciji. O izrednem boju Pogačarja in Rogliča na etapah dirke, o športnih predstavah ostalih Slovencev na Touru, predvsem pa o prijateljstvu in srčnosti vseh naših kolesarjev, so pisali najbolj ugledni tuji mediji.