Izola kot primer dobre prakse destinacijskega razvoja tudi v Črni gori

Pretekli teden je bilo Turistično združenje Izola, ki na trgu nastopa z blagovno znamko Visit Izola, v Budvi predstavljeno kot primer dobre prakse upravljanja turistične destinacije. Barve Izole je TZ Izola zastopalo tudi na 30. Slovenski marketinški konferenci.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Izola je v zadnjem desetletju iz sezonske destinacije prerasla v kraj, ki je med obiskovalci priljubljen vse leto. Njen razvoj je bil prejšnji teden doma in v tujini predstavljen kot primer dobre prakse razvoja turistične destinacije. V zgolj desetih letih je Izola zabeležila izjemno rast; s 329.000 nočitev, ki so jih beležili leta 2014, so leta 2024 prišli na 568.000 nočitev, kar predstavlja 73 % rast. Ta je izrazita predvsem v času izven glavne poletne sezone, torej spomladi in jeseni. Danes je Izola tako v Sloveniji kot na ključnih tujih trgih prepoznana kot celoletna destinacija avtentičnih doživetij in tesne povezave z lokalnimi ponudniki.

izola

Turistično združenje Izola, ki upravlja z blagovno znamko Visit Izola, je bilo prepoznano kot izstopajoče na področju destinacijskega razvoja. To so potrdili tudi na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, ki je pod pokroviteljstvom vlade Črne gore in v sodelovanju s črnogorsko univerzo ter njihovo ekonomsko fakulteto v Budvi organizirala konferenco dobrih praks v okviru priprav Črne gore na vstop v Evropsko unijo.

Na dogodku Shaping Sustainable Economies: The Road to EU MembershipMICEB 2025, ki je potekal med 29. in 31. majem, je bil kot primer trajnostnega in vključujočega turizma predstavljen tudi razvoj turistične destinacije Izola ter njene blagovne znamke Visit Izola. V ta namen so na TZ Izola pripravili video predstavitev, v kateri sta direktor TZ Izola Dean Kocjančič in Luca Stančič Kodarin iz podjetja KLUC predstavila razvoj destinacije.

Delo ekipe TZ Izola pa je bilo prepoznano tudi v slovenskem marketinškem prostoru, zato so Izolo in njeno turistično preobrazbo iz izrazito poletne destinacije v celoletno konec prejšnjega tedna predstavili tudi na 30. Slovenski marketinški konferenci. Rada Lekić (TZ Izola) in Luca Stančič Kodarin (KLUC) sta udeležencem predstavili uresničevanje vizije celoletnega turizma.

»Prav zato, ker gre za zgodbo majhne ekipe z omejenim proračunom, a jasno vizijo in tesnim sodelovanjem z lokalnim okoljem, smo na TZ Izola na dosežke in prepoznavnost blagovne znamke Visit Izola še posebej ponosni,« je povedal Dean Kocjančič, direktor TZ Izola.