Izola vse bolj priljubljena turistična destinacija
V letu 2019 so v Izoli presegli polmilijonski mejnik in tako zabeležili rekordnih 521.505 nočitev in kar 143.989 turističnih prihodov. Če številke primerjamo s preteklim letom, to pomeni 6 % rast nočitev ter 12 % rast prihodov. Kot prejšnja leta, tudi letos največji delež izolskih turistov predstavljajo Slovenci (49 %), sledijo jim Nemci in naši avstrijski sosedje, kateri vsak zase zastopajo 9 % delež, nato Italijani (8 %), Čehi (4 %), Madžari (3 %) in ostali.
V Izoli je registriranih 400 ponudnikov namestitvenih enot s skupno zmogljivostjo 5170 turističnih ležišč. 52 % gostov se je odločilo za namestitev v hotelih, 19 % v apartmajih, 11 % v kampih, 6 % v prenočiščih ter 12 % v preostalih nastanitvenih enotah.
Najbolj naraslo število českih turistov
V letu 2019 je v primerjavi s preteklim letom s +40 % najbolj naraslo število čeških turistov, sledi porast nemških turistov (+33 %). Izstopa tudi rast prihodov na italijanskem (+13 %), belgijskem (+25 %), nizozemskem (+27 %) in poljskem tržišču (+22 %).
Istra se prestavi – #LoveIstria
Destinacija slovenska Istra se je v preteklem letu predstavila na mnogih sejmih ter poslovnih srečanjih po Evropi. Aktivnosti so se izkazale za zelo uspešne, saj so poleg slikovite promocije, predstavljale tudi stičišče raznolikih ponudnikov turističnih storitev. V aprilu pa je bila Izola ena izmed glavnih akterk STO kampanje Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, v kateri je bilo ključno spodbujanje objav na socialnih omrežjih. Z oznakami pod objavami kot so #VisitIzola, #LoveIstria in #ifeelsLOVEnia so obiskovalci širili glas o Izoli na svetovnem spletu.
Sodelovanje z blogerji in mediji
V delu Turističnega združenja Izola je izjemnega pomena tudi sodelovanje z mediji ter blogerji. Za njimi je leto uspešnega sodelovanja z domačimi in tujimi mediji ter študijskimi skupinami novinarjev. Gostili so skupino madžarskih novinarjev in rusko televizijsko ekipo (Russia TV). Posneli so tudi del oddaje O moru za hrvaško nacionalno televizijo. Izolo so obiskali še avstrijski agentje in predstavniki tour operatorjev, ki so pobližje spoznali predvsem njihove hotelske kapacitete in pa gastronomsko ter enološko ponudbo. Gostili so tudi skupino čeških novinarjev, veliko pa sodelujejo tudi s slovenskimi mediji, so povedali na Turističnem združenju Izola.
Top IG lokacije v Izoli
S kampanjo Top IG lokacije – izolske vište, v kateri so označili naše najlepše razglede za fotografiranje mesta, so spodbujali obiskovalce k promociji le-tega na socialnih omrežjih, predvsem IG. Rezultat je bil odličen, saj je bilo ustvarjenih preko 100 fotografij. Poleg omenjenih akcij, pa se je za uspešno izkazala tudi akcija Supanje v Izoli, ki je pripomogla k porastu povpraševanja po supih.