Je med mladimi bolj priljubljen YouTube ali TikTok?

Najstniki uporabljajo družbena omrežja bolj kot kadarkoli prej. Večina jih je najbolj prisotnih na YouTubeu, TikToku, Snapchatu in Instagramu, skoraj polovica najstnikov pa pravi, da so “skoraj ves čas” na spletu.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Snapchat je letos rahlo presegel Instagram, po raziskavi Pew Research Center o najstnikih in tehnologiji.

Delež 46% najstnikov (starih od 13 do 17 let), ki pravi, da so “skoraj ves čas” na spletu, ostaja enak kot lani, čeprav se je ta številka skoraj podvojila od leta 2014, ko je le 24% najstnikov dejalo, da je “skoraj ves čas” na spletu.

V preteklem in letošnjem letu ni bilo bistvenih sprememb v uporabi družbenih omrežij. YouTube ostaja prevladujoča družbena platforma, ki jo uporablja 93% najstnikov, medtem ko TikTok uporablja 63%. Snapchat je prehitel Instagram leta 2023, pri čemer 60% najstnikov uporablja Snapchat, v primerjavi z 59% na Instagramu. To je sprememba v primerjavi s 62%, ki so uporabljali Instagram, in 59%, ki so uporabljali Snapchat lani, ter s 52% na Instagramu in le 41% na Snapchatu v obdobju 2014–2015.

Pew je anketiral malo manj kot 1.500 najstnikov med raziskavo septembra in oktobra.

Facebook ni več prevladujoče družbeno omrežje med najstniki. V obdobju 2014-2015 je 71% najstnikov uporabljalo Facebook, v primerjavi s trenutnimi 33%. Enako velja za X, nekdaj znan kot Twitter, katerega uporaba se je v istem obdobju zmanjšala s 33% na 20%.