Občina Trst je namreč predčasno prekinila koncesijo družbi Trieste Terminal Passeggeri (TTP) za upravljanje tega parkirišča, saj se bo območje kmalu spremenilo v gradbišče za ureditev parka, ki naj bi povezal območje od Barcole do središča mesta. Projekt mora biti zaradi evropskih sredstev dokončan do leta 2026. Park naj bi povezal različne dele mesta z javnimi prostori, ki bodo vključevali zelene površine, umetniške in športne aktivnosti ter ekološke rešitve, s ciljem izboljšanja kakovosti življenja in okoljskih standardov v Trstu.
Kje parkirati? Zmanjkalo je skoraj 500 parkirnih mest!
Parkirišče na četrtem pomolu (Molo IV) je bilo eno izmed najbolj priljubljenih parkirnih mest v središču Trsta, saj je ponujalo 485 parkirnih mest v neposredni bližini mestnega jedra.
Med možnimi alternativami za parkiranje so sicer parkirne hiše Silos, San Giusto in Forum Ulpiano, ki pa so nekoliko bolj oddaljene in pogosto zasedene. Ob tem se pojavljajo tudi kritike na račun mestnih oblasti, ki niso pravočasno zagotovile nadomestnih parkirnih rešitev, kar bi zmanjšalo nevšečnosti za prebivalce in obiskovalce Trsta. Tržačani se sprašujejo, ali bo mesto zmoglo obvladati prometni kaos, ki bi lahko nastal ob vrnitvi v vsakdanje življenje po koncu poletnih počitnic.