Kljub stavki avtoserviserjev Generali zagotavlja nemotena popravila

Zavarovalnica Generali kljub stavki avtoserviserjev svojim zavarovancem zagotavlja nemotena popravila škod na vozilih.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Stavka, ki se je začela pred dvema dnevoma in vključuje 150 avtoserviserjev SDA (Slovensko društvo avtostroke) je posledica zahtev po višjih cenah urnih postavk in boljših pogojih sodelovanja z zavarovalnicami. SDA trdi, da se zavarovalnice, vključno z Generalijem, ne želijo pogajati o teh pogojih, zato so serviserje pozvali k bojkotu.

Generali zavrača obtožbe

Zavarovalnica Generali odločno zavrača obtožbe SDA, da se ne želijo pogajati o pogojih sodelovanja in povišanju urnih postavk. “Našo mrežo sestavlja 350 avtoserviserjev po celotni državi, s katerimi transparentno sodelujemo in redno prilagajamo cene njihovih storitev tržnim razmeram,” poudarjajo v Zavarovalnici Generali. V zadnjem letu dni so pogoje sodelovanja korigirali z več kot 150 pogodbenimi partnerji, kar kaže na aktivno prilagajanje in sodelovanje z avtoserviserji.

Široka mreža partnerjev

Generali svojim zavarovancem zagotavlja, da bodo vsa popravila vozil, tudi v času stavke, potekala nemoteno, saj imajo široko mrežo 350-ih avtoserviserjev po vsej Sloveniji. Generali poudarja tudi, da stalno prejemajo ponudbe za sodelovanje in so v zadnjem tednu k sodelovanju pritegnili štiri nove pogodbene partnerje.

Navodila za zavarovance

V primeru, da vam izbrani avtoservis zavrne popravilo vozila, Generali svetuje, da se obrnete na najbližji škodni center, kjer vas bodo usmerili na drug avtoservis. Generali zagotavlja tudi, da bodo vsa popravila izvedena v času, ki ga posamezno popravilo običajno zahteva, kakovostno in brez dodatnih stroškov za zavarovance.

Generali sicer priznava, da so pogovori o pogojih sodelovanja potrebni, saj so se cene servisnih storitev in rezervnih delov v preteklih letih močno povečale. Poudarjajo, da te podražitve vplivajo tako na zavarovalne premije kot tudi na stroške popravil, ki jih na koncu plačujejo potrošniki.

V zavarovalnici Generali si prizadevajo za vzdržnost premij in zagotavljajo, da nesporne dele škod redno plačujejo strankam na podlagi zavarovalnih pogodb. V povprečju je 86 % strank zadovoljnih ali zelo zadovoljnih z njihovimi storitvami, kar kaže na njihovo zavezanost k visoki kakovosti storitev.

Za več informacij in dodatna vprašanja se zavarovanci lahko obrnejo na Generali preko njihove spletne strani ali kontaktnega centra.