Nove promocijske vsebine
Novi fotookvir, ulična panoja in novi ulični muzej za še boljšo promocijo destinacije.
V koprskem mandraču so pred dnevi postavili novi fotookvir, ki služi kot kulisa pri fotografiranju mimoidočih. Okvir je zasnovan v celostni podobi letošnje promocijske kampanje na temo gastronomije Altroke Istra, na njem pa ne manjka niti maskota destinacije – kozica v podobi kuharja, katere se bodo zagotovo najbolj razveselili najmlajši obiskovalci mesta.
Prav tako so v teh dneh na Čevljarsko ulico ob Mali loži postavili dva nova ulična panoja, ki s fotografijama Istrskega zajtrka in torte Sladka Istra dopolnjujeta razstavo Okusi Kopra, ki so jo že pred meseci postavili na Kidričevo ulico. Panoja obenem služita promociji najslajše prireditve – mednarodnega festivala sladic in sladkih izdelkov Sladka Istra in gurmanskega doživetja – Istrskega zajtrka.
V teh dneh bo v popolnoma novi podobi zaživel tudi ulični muzej. Obstoječe panoje na električnih omaricah po mestu bodo nadomestili novi panoji z osveženimi fotografijami in opisi poglavitnih znamenitosti destinacije Koper v več jezikih.
Vabljeni na sprehod po mestu in na ogled novih promocijskih vsebin!